Jump to content

Statue of Happiness


L-Yah

Recommended Posts

Als je in de statue of happiness omhoog klimt met de ladder, kom je uit bij het hart van het beeld. Deze klopt ook echt enzo. Hier een plaatje

EDIT1: Hier nog een filmpje van iemand die op het koffiebekertje staat van het statue of happiness. Het is slecht weer, en van het bekertje koffie lijkt stoom af te komen. Een soort verwijzing naar de Hot Coffee rel?:puh:

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je klimmen dat lukt mij niej en als ik daar heen gaat komen der gelijk 4 sterren

Dan moet je waarschijnlijk eventjes wachten totdat je er "legaal" naar toe mag, en anders kun je het altijd nog doen in de free-roam mode van de multiplayer :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alleen in het ''Blijheidsbeeld'' komen als je erboven gaat vliegen en uit de helicopetr springt

Daarna zijn er vier deuren, je kan door een van die deuren heen.

dan moet je een Hele hoge ladder opklimmen om er te komen.

Hier is een filmpje hoe je er kan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik spring elke keer naast het blijheidsbeeld

Hahah had ik ook je moet je helikopter schuin naar links doen dan meteen springen en hopen dat je niet in de bladen nkomt want dan ben je kaput :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...