L-Yah Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Als je in de statue of happiness omhoog klimt met de ladder, kom je uit bij het hart van het beeld. Deze klopt ook echt enzo. Hier een plaatje EDIT1: Hier nog een filmpje van iemand die op het koffiebekertje staat van het statue of happiness. Het is slecht weer, en van het bekertje koffie lijkt stoom af te komen. Een soort verwijzing naar de Hot Coffee rel? Bewerkt: 4 mei 2008 door L-Yah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 dat ziet er vaag uit ^_^ even een vraagje hoe groot is het blijheidsbeeld, echt even groot als een flat of gewoon twee keer niko ik heb mijn GTA 4 namelijk nog nie binnen :duh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Van wat ik ervan heb gezien echt gigantisch groot. als je ervan springt ben je dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Mag ik de routebeschrijving om in het beeld te komen ? aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alchemy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 hahaha, dit is nog eens een leuke echt een typisch R* grapje Vrijdag zelf maar even zoeken naar nog meer. en deze natuurlijk ok even bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 hoe moet je klimmen dat lukt mij niej en als ik daar heen gaat komen der gelijk 4 sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 hoe moet je klimmen dat lukt mij niej en als ik daar heen gaat komen der gelijk 4 sterren Dan moet je waarschijnlijk eventjes wachten totdat je er "legaal" naar toe mag, en anders kun je het altijd nog doen in de free-roam mode van de multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p e elian Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Je kan alleen in het ''Blijheidsbeeld'' komen als je erboven gaat vliegen en uit de helicopetr springt Daarna zijn er vier deuren, je kan door een van die deuren heen. dan moet je een Hele hoge ladder opklimmen om er te komen. Hier is een filmpje hoe je er kan komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 het is mij ook gelukt, alleen het is wel slecht dat je door de deur heen loopt inplaats van dat de deur opengaat maargoed, leuke easter egg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 haha egt jammer dat ik gta nog nie heb haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Echt vette shit. Had net ook gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Eerst even het eiland vrij spelen en dan even kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Woooow echt hard! Ik ga zodadelijk naar de stad om mijn Special Edition op te halen ik kan haast niet wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 ik spring elke keer naast het blijheidsbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XIDESIGN Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 ik spring elke keer naast het blijheidsbeeld Hahah had ik ook je moet je helikopter schuin naar links doen dan meteen springen en hopen dat je niet in de bladen nkomt want dan ben je kaput Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.