L-Yah Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Hier nog een filmpje van iemand die op het koffiebekertje staat van het statue of happiness. Het is slecht weer, en van het bekertje koffie lijkt stoom af te komen. Een soort verwijzing naar de Hot Coffee rel? Bewerkt: 4 mei 2008 door L-Yah Reageren
the_dan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) jammer fimpje doet het niet ;( egt leuk van r* om zoiets te maken whoow late reactie kwam hier via laatste klik... in de forumindex Bewerkt: 20 november 2008 door the_dan Reageren
Roman-Bellic Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 ugh... ik voegde deze een 3 maanden geleden toe en hij werdt geblokeerd DIT IS NIET NIEUW!!!! slotje dus Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) ugh... ik voegde deze een 3 maanden geleden toe en hij werdt geblokeerd DIT IS NIET NIEUW!!!! slotje dus Zou je beter niet eens kijken naar de datum van wanneer dit topic werd gemaakt. geen slotje dus! Als je goed kijkt zie je dat dit topic op 29 april werd aangemaakt de datum dat het spel uitkwam en jij maakte het topic in augustus 2008 toen het al lang bekend was. Bewerkt: 20 november 2008 door End Of The Riot Reageren
pitbul Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 mis. beetje laaat maar ik heb elke deur geprobeert maar kom er niet in Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 mis. beetje laaat maar ik heb elke deur geprobeert maar kom er niet in je kunt er alleen met een heli komen, je hebt niet de bovenste deur gepakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.