Joeyafca Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Hallo ik heb vanmiddag nog multiplayer online gespeeld en als ik nu op de tel multiplayer selecteer dan staat er: cannot connect to gameserver, please try again later. ps. ook r* socialclub is offline......?? ik ben wel gewoon online met me ps3 account en kan op internet komen. maar online met gta4 lukt niet... Bewerkt: 29 april 2008 door Joeyafca Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ja dat heb ik ook bij mij doet ie het ook niet meer en ik kan wel in de PSN store en mn internet browser openen. Reageren
MarXmaN Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Halloik heb vanmiddag nog multiplayer online gespeeld en als ik nu op de tel multiplayer selecteer dan staat er: cannot connect to gameserver, please try again later. ps. ook r* socialclub is offline......?? klopt, zal wel overbeladen zijn met miljoenen gamers die online willen. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Whaha ik zit nog gewoon op XBOX live xD PS: Sry, mag ik ook een keer fanboy spelen? Edit: Wel keihard voor sony Bewerkt: 29 april 2008 door Dark_GTA_Mike Reageren
Joeyafca Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Halloik heb vanmiddag nog multiplayer online gespeeld en als ik nu op de tel multiplayer selecteer dan staat er: cannot connect to gameserver, please try again later. ps. ook r* socialclub is offline......?? klopt, zal wel overbeladen zijn met miljoenen gamers die online willen. ja dat dacht ik al,maar waarom is de socialclub ook offline dan? ik moet namelijk nog me ps3 -id met me socialclub acount linken:P Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Helaas is het de druk op de PS3 GTA 4. Toen ik het vanochtend kocht zag ik mensen in en uit lopen al die mensen met een GTA 4 alleen vreemd vind ik dat ik maar 1 persoon met de X360 zag en de rest kocht een PS3 versie net als ik. Ik laat mn ps3 wel ff 5 minuten afkoelen en dan ga ik verder online. Om half 9 begin ik de Single player te doen. Bewerkt: 29 april 2008 door Dwayne Forge Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Oh ik ben ganie aan de multiplayer functie toegekomen Reageren
santje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij mij is hij nog steeds down Lol verkoopt goed zo te zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.