vinnie1234 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ik weet niet of dit al bekent is maar zegt het tog Als je je sirene aan doet in politie auto(weet niet zeker of ook werkt bij ambu en brandweer) en je drukt R3 (PS3) in en je houd hem ingedrukt krijg je een andere sirene 2 verschillende om precies te zijn laat je los is gewone weer weet niet of dit ook bij X-BOX is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lote8930 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Nee, wist ik helemaal niet. Ik blijf maar dingen ontdekken in gta? Thx in ieder geval. greetz Lote8930 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Wat er ook nog grappig is aan die politiesirenes is dat als er een paar lichtjes kapot zijn van je sirene dat het geluid ervan helemaal vervormt doordat het kapot is. Je krijgt echt heel grappige geluidjes te horen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 wielen kunnen scheef komen te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ik had een helicopter gestolen en had 4 sterren politie. Ik ging door de stad laag vliegen bij de wolkenkrabbers en al die reclameborden. Wat me opviel was dat bij elk stoplicht 4 taxis naast elkaar stonden bij ELK stoplicht. Toen ik geen sterren meer had ging ik nog een keer daarheen vliegen en zag ik verschillende auto's naast elkaar bij de stoplichten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ik weet niet of dit al bekent is maar zegt het tog Als je je sirene aan doet in politie auto(weet niet zeker of ook werkt bij ambu en brandweer) en je drukt R3 (PS3) in en je houd hem ingedrukt krijg je een andere sirene 2 verschillende om precies te zijn laat je los is gewone weer weet niet of dit ook bij X-BOX is Dat is voor zover ik het weet ook bij VC en SA.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ja bij SA en VC is dat ook wel, alleen hier heb je nóg weer een andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ja bij SA en VC is dat ook wel, alleen hier heb je nóg weer een andere. Oh oke,ik kon niet weten dat het hier een andere was,heb namelijk GTA IV niet.. (jammer genoeg) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Ah oke, ja als je dat nu doet krijg je een raar politie geluidje, dus niet wat we gewent zijn. Ook als de zwaailichten beschadigt zijn maken ze een vreemd geluid, wel realistisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 en je kan met pool ballen gooien naar de barman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sgt_Nick Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 heeft iemand hier al ontdekt hoe je een meisie mee in je auto kan nemen en waar staan die ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 heeft iemand hier al ontdekt hoe je een meisie mee in je auto kan nemen en waar staan die ? Je bedoeld zeker een hoer? Die kan kan je vooral s'nachts veel in Bohan vinden. PS: Je ziet het wel aan hun uiterlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
portu7112 Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 heeft iemand hier al ontdekt hoe je een meisie mee in je auto kan nemen en waar staan die ? Je bedoeld zeker een hoer? Die kan kan je vooral s'nachts veel in Bohan vinden. PS: Je ziet het wel aan hun uiterlijk. daarna gewoon ff toeterre dach ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) en je kan met pool ballen gooien naar de barman Dan gooi ik het liever naar zo'n dikke vette agent. Dan komen ze op je afwaggelen met die blubberbuik. Rennen kunnen ze niet! EDIT: Typo... Bewerkt: 16 mei 2008 door Iscariah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.