Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto?

Nee, de enige manier hoe je een vette auto kan krijgen is er door 1 te jatten.

misschien is het ook wel mogenlijk als je een auto voor Brucie moet jatten, om deze op je parkeerplaats te zetten en het dan te saven, dit weet ik ecther niet zeker.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto?

Nee, je kunt geen auto's meer tunen ;)

Jammer, maarja. Daarvoor krijg je meer dingen in de plaats :)

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of het al gepost is want heb geen zin om het hele topic door te zoeken :bonk:

maar als je met de achterkant van je heli tegen een gebouw aan vliegt. gaat je achterkant eraf maar blijf je wel vliegen en ga je beetje rondjes tollen :clown: vond ik wel grappig :)

Link to comment
Delen op andere websites

hetr lukte mij ook niet in 1 keer ;) je met heel voorzichtig met je achterkant er tegen aan vliegen gewoon heel rustig en dan als ie eraf vliegt proberen naar voren te gaan en dan... have fun :tu:

Edit;

Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto?

is ook niet echt nodig om je auto's te tunen de meeste zijn zowiezo al mooi ^_^

Bewerkt: door justin111
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk nieuwtje, net gevonden. Als je de politie achter je aan hebt, en er is een metro station in de buurt, ga dan een stukje met de metro mee. Metro is vaak sneller uit de zoekcircel van de politie, zo ben je dus ook je sterren snel op een veilige manier kwijt.

Wat als die vertraging heeft??? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hetr lukte mij ook niet in 1 keer ;) je met heel voorzichtig met je achterkant er tegen aan vliegen gewoon heel rustig en dan als ie eraf vliegt proberen naar voren te gaan en dan... have fun :tu:

Edit;

Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto?

is ook niet echt nodig om je auto's te tunen de meeste zijn zowiezo al mooi ^_^

Ik weet niet of ze mooi zijn want 2 dagen voor dat gta4 uit kwam ging mij playstation 3 kapot :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk: Schiet de zwaailichten van (bijvoorbeeld) een politieauto kapot. Je kunt bijvoorbeeld ervoor kiezen om alleen nog maar de rode lichtjes over te houden. Vlieg ook eens voor de lol over de kop met een politieauto, en de sirene gaat waarschijnlijk ook raar doen. Normaal is het één lange toon die steeds omhoog en weer omlaag gaat, maar wanneer de sirene kapot is klinkt het net alsof de sirene een solo speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je eigenlijk ook weer huizen kopen?

Ik had laatst ook wel wat leuks een taxi zoeken met een klant en dan de klant neerschieten en de taxi jatten rijd je met een lijk rond, vond ik ook wel grappig :7

Link to comment
Delen op andere websites

en dan die poolbal tegen zo'n russische mafia gast gooien. vinden ze niet zo heel erg leuk ^_^

Wat ik en jullie ook vast ontdekt hebben is dat als je in een auto rijd, dat je opeens veel autosziet rondrijden die hetzelfde zijn als die van jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...