peter-de-gekste Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto? Nee, de enige manier hoe je een vette auto kan krijgen is er door 1 te jatten. misschien is het ook wel mogenlijk als je een auto voor Brucie moet jatten, om deze op je parkeerplaats te zetten en het dan te saven, dit weet ik ecther niet zeker.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Condor Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto? Nee, je kunt geen auto's meer tunen Jammer, maarja. Daarvoor krijg je meer dingen in de plaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justin111 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 weet niet of het al gepost is want heb geen zin om het hele topic door te zoeken maar als je met de achterkant van je heli tegen een gebouw aan vliegt. gaat je achterkant eraf maar blijf je wel vliegen en ga je beetje rondjes tollen vond ik wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Im probeerde het en storte direct neer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justin111 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) hetr lukte mij ook niet in 1 keer je met heel voorzichtig met je achterkant er tegen aan vliegen gewoon heel rustig en dan als ie eraf vliegt proberen naar voren te gaan en dan... have fun Edit; Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto? is ook niet echt nodig om je auto's te tunen de meeste zijn zowiezo al mooi Bewerkt: 19 mei 2008 door justin111 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Volgens mij klopt het wel want had ik ook weleens, dan gaat hij beetje rondjes draaien. Maar het kan mischien ook zijn dat het niet altijd zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justin111 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 zou best kunnen ja. maar blijft grappig om te doen Edit; ik probeerde net te landen zonder die staart van de heli maaide ik zo een agent door de lucht met mijn wieken xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chester W. Nimitz Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Leuk nieuwtje, net gevonden. Als je de politie achter je aan hebt, en er is een metro station in de buurt, ga dan een stukje met de metro mee. Metro is vaak sneller uit de zoekcircel van de politie, zo ben je dus ook je sterren snel op een veilige manier kwijt. Wat als die vertraging heeft??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chester W. Nimitz Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ook als de zwaailichten beschadigt zijn maken ze een vreemd geluid, wel realistisch. Zo realistisch vind ik dat niet... Aangezien zwaailichten geen geluid maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 hetr lukte mij ook niet in 1 keer je met heel voorzichtig met je achterkant er tegen aan vliegen gewoon heel rustig en dan als ie eraf vliegt proberen naar voren te gaan en dan... have fun Edit; Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto? is ook niet echt nodig om je auto's te tunen de meeste zijn zowiezo al mooi Ik weet niet of ze mooi zijn want 2 dagen voor dat gta4 uit kwam ging mij playstation 3 kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Leuk: Schiet de zwaailichten van (bijvoorbeeld) een politieauto kapot. Je kunt bijvoorbeeld ervoor kiezen om alleen nog maar de rode lichtjes over te houden. Vlieg ook eens voor de lol over de kop met een politieauto, en de sirene gaat waarschijnlijk ook raar doen. Normaal is het één lange toon die steeds omhoog en weer omlaag gaat, maar wanneer de sirene kapot is klinkt het net alsof de sirene een solo speelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runurazzi Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Kun je eigenlijk ook weer huizen kopen? Ik had laatst ook wel wat leuks een taxi zoeken met een klant en dan de klant neerschieten en de taxi jatten rijd je met een lijk rond, vond ik ook wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Je kan de ballen van de Pooltafel oppakken en naar mensen gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justin111 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 en dan die poolbal tegen zo'n russische mafia gast gooien. vinden ze niet zo heel erg leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Entiendo Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 en dan die poolbal tegen zo'n russische mafia gast gooien. vinden ze niet zo heel erg leuk Wat ik en jullie ook vast ontdekt hebben is dat als je in een auto rijd, dat je opeens veel autosziet rondrijden die hetzelfde zijn als die van jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.