Jump to content

Ondekte functie's

IV trailer

Recommended Posts

en dan die poolbal tegen zo'n russische mafia gast gooien. vinden ze niet zo heel erg leuk ^_^

Wat ik en jullie ook vast ontdekt hebben is dat als je in een auto rijd, dat je opeens veel autosziet rondrijden die hetzelfde zijn als die van jou.

vind ik wel mee vallen want nu zijn het er niet zoveel bij SA waren ineens bijna alle auto's hetzelfde

Delen op andere websites

• Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• delano08

13

• Hackman

11

• Little Jacob

9

• diamond

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Realitsch vallen ,

ik heb een nummer 3 gemaakt

met vetste manieren om te vallen.

3. Overreden worden door een auto.

2. Door een ontploffing zoals bazooka.

1. Uit een snelvleigend heli springen op flinke hoogte.

Als jullie nog vette dingen hebben zeg die maar!

Delen op andere websites

Ik weet niet of het als gezegd is in deze topic maar ik stond bij een stoplicht te wachten en er stond een taxi voor mij en die gooide zijn beker uit het raam

ja, dat is grappig, soms zie je ook sigaretten enzo

Delen op andere websites

als je de rechter knop van ps3 met die soort pijltjes toets in duwd in auto in houd en dan gaat de radio uit

goeiemorgen :bonk:

Ik geloof dat ik hem heb.

D-pad naar rechts ingedrukt houden in de auto en dan zet Niko zijn radio uit :Y

Delen op andere websites

als je de rechter knop van ps3 met die soort pijltjes toets in duwd in auto in houd en dan gaat de radio uit

komt er ook 1 achter :bonk:

Delen op andere websites

komt er ook 1 achter :bonk:

Beter laat dan nooit toch :schater:

Al is deze niet zo heel belangrijk maar indo1991 vond deze belangrijk genoeg om ook te melden.

IK ben ook nog niet heel ver in het spel dus misschien kom ik zelfs nog dingen tegen later in het spel die jullie allang weten ^_^ Maar dan is het voor mij nog steeds nieuw :Y

Misschien ga ik die dan ook gewoon posten :puh:

Delen op andere websites

Ik botste tegen een auto aan die voor het stoplicht stond te wachten en toen stapte die vent uit en hij stond in de fik terwijl er helemaal geen vuur was :schater::Y

ja klopt heb ik ook een paar keer gehad dat ik er hard tegen aan knalde en gwn stopte en brandend er uit liep terwijl er bijna niks met de auto was

Delen op andere websites

Ik botste tegen een auto aan die voor het stoplicht stond te wachten en toen stapte die vent uit en hij stond in de fik terwijl er helemaal geen vuur was :schater::Y

ja klopt heb ik ook een paar keer gehad dat ik er hard tegen aan knalde en gwn stopte en brandend er uit liep terwijl er bijna niks met de auto was

haha lol dan ben ik dus ook niet de enigste :7 reed ik een beetje netjes stopte ik voor het stoplicht knalde hij bij mij acherop ik druk r3 in (ps3) om achter me te kijken stapt die vent uit en staat ie in de fik en de auto begon toen ook in een keer te branden

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...