Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Ook als de zwaailichten beschadigt zijn maken ze een vreemd geluid, wel realistisch.

Zo realistisch vind ik dat niet... Aangezien zwaailichten geen geluid maken. :?

ja klopt, wel erg raar ja. Want het geluid komt in het echt via zo'n speaker in de voorbumper

Bewerkt: door bobbie"-__-''
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk nieuwtje, net gevonden. Als je de politie achter je aan hebt, en er is een metro station in de buurt, ga dan een stukje met de metro mee. Metro is vaak sneller uit de zoekcircel van de politie, zo ben je dus ook je sterren snel op een veilige manier kwijt.

Wat als die vertraging heeft??? :duh:

Als die vertraging heeft, zorg je dat zolang jij wacht op de trein, iedere cop die op je afkomt er een extra gaatje bij krijgt in zijn hoofd... Dankzij het verhoogde realisme kan je veel langer een vuurgevecht met de politie uithouden, zelfs bij een vijf sterren wanted houdt ik het gerust een kwartier vol, als je maar op tijd op een goeie locatie met veel cover bent, zoals het museum in het park!

Link to comment
Delen op andere websites

zoals al eerder vermeld werd kun je je banden laten klappen door rem en gas tegelijk in gedrukt te houden, kortom een burnout te maken maar ook als je door vuur rijd. Als je band dan vlam vat is de kans groot dat hij klapt. En voor de gene die weleens cheat de code die je hebt ingevoerd (voor zo ver ik weet alle) komen onder in je lijst te staan met opties (onder het kopje CHEATS). altijd handig om de politie weg te krijgen zonder het hele nummer eerst in te typen^^. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk nieuwtje, net gevonden. Als je de politie achter je aan hebt, en er is een metro station in de buurt, ga dan een stukje met de metro mee. Metro is vaak sneller uit de zoekcircel van de politie, zo ben je dus ook je sterren snel op een veilige manier kwijt.

Wat als die vertraging heeft??? :duh:

Als die vertraging heeft, zorg je dat zolang jij wacht op de trein, iedere cop die op je afkomt er een extra gaatje bij krijgt in zijn hoofd... Dankzij het verhoogde realisme kan je veel langer een vuurgevecht met de politie uithouden, zelfs bij een vijf sterren wanted houdt ik het gerust een kwartier vol, als je maar op tijd op een goeie locatie met veel cover bent, zoals het museum in het park!

De metro rijd gewoon voorbij het staion als je 3 of meer sterretjes hebt...

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk nieuwtje, net gevonden. Als je de politie achter je aan hebt, en er is een metro station in de buurt, ga dan een stukje met de metro mee. Metro is vaak sneller uit de zoekcircel van de politie, zo ben je dus ook je sterren snel op een veilige manier kwijt.

Wat als die vertraging heeft??? :duh:

Als die vertraging heeft, zorg je dat zolang jij wacht op de trein, iedere cop die op je afkomt er een extra gaatje bij krijgt in zijn hoofd... Dankzij het verhoogde realisme kan je veel langer een vuurgevecht met de politie uithouden, zelfs bij een vijf sterren wanted houdt ik het gerust een kwartier vol, als je maar op tijd op een goeie locatie met veel cover bent, zoals het museum in het park!

De metro rijd gewoon voorbij het staion als je 3 of meer sterretjes hebt...

daar ben je dan mooi klaar mee. :cya::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep gister het huis uit die je van roman had gekregen en toen stond er voor het stoplicht een auto te wachten en die pakte ik en kreeg toen politie achter me aan en ik had op me eigen parkeerplaats een turismo staan en tot mij stommen verbazing ging in een politieman in de turismo zitten en ging achtermij aan :schater::Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ook als de zwaailichten beschadigt zijn maken ze een vreemd geluid, wel realistisch.

Zo realistisch vind ik dat niet... Aangezien zwaailichten geen geluid maken. :?

ja klopt, wel erg raar ja. Want het geluid komt in het echt via zo'n speaker in de voorbumper

maar het is ook niet waar.. want ik had laatst al die lampen er bovenop kapot geschoten maar hij maakte nog normaal geluid.. zodra je overal tegenaan botst gaat ie het inderdaad slechter doen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.

Kwam ik net toevallig achter..... ^_^

Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen?

nope

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed gisteren met volle vaart over een kruising, en ik schepte een voorbijkomende auto tegen de zijkant. Een gigantische crash volgde, en ik hoorde geschreeuw van alle kanten. Ik reed een stukje verder, en zag de bestuurder van de aangerede auto naast de wagen liggen. De raam van zijn portier lag eruit, dus daar is hij mogelijk doorheen gevlogen.

Binnen 10 seconden stopte er een ambulance, en begon een medewerker de man te reanimeren. Ik hoorde na een paar seconden; "Don't you dare to die in my arms!". Even daarna stond de ambulancemedewerker weer op, en zei;"there's nothing left of him". Hij stapte in de ambulance, en riep, lets go!.

Wel apart dat het ze dus niet altijd lukt iemand te reanimeren.

Verder nog iets anders. Wanneer ik iemand heb neergeschoten, of in elkaar geslagen heb, en deze kreunt van de pijn, zou je deze persoon toch moeten kunnen redden via het alarmummer?

Ik heb dit inmiddels al tig keer geprobeert, maar wanneer je de ambulance belt komen ze simpelweg alleen voor jouzelf, en niet voor degene die op straat ligt te kreunen van de pijn. Mogelijk rijden ze toevallig zelf voorbij, en gaan ze hem reanimeren, maar dmv 991 bellen wordt je dus niet als goede burger gekroond, maar als "Some idiot who thinks we haven't got enough to do"

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

(...) Wel apart dat het ze dus niet altijd lukt iemand te reanimeren. (...)

Het verschil tussen wel of niet kunnen reanimeren zit in het volgende:

Dat zal waarschijnlijk zitten in de mate waarin iemand verkeerd. Als je op iemand locked, zie je de crosshair bestaande uit een witte punt in het midden, rode health-streepjes er omheen en daar omheen weer een witte cirkel. Als je vervolgens gaat schieten of slaan, gaan in eerste instantie de rode healthstreepjes één voor één weg. Houdt je lock trigger of knop gewoon vast.

Nu zie je de crosshair alléén nog bestaan uit de witte punt en de witte cirkel. De persoon is nu uitgeschakeld, niet meer in de mogelijkheid om jou aan te vallen, maar niet volledig dood. (dus reanimeerbaar) Blijf de knop vasthouden, en selecteer je vuist.

Als je nu gaat staan inschoppen op de persoon, hoor je hem na iedere trap kermen en/of schreeuwen. Ga hier even mee door.

Nu zie je, dat je crosshair alléén nog bestaat uit de witte punt. Schop nog eens, en de persoon kermt en schreeuwt niet meer: Hij of zij is nu pas écht dood, en dus niet meer te reanimeren.

Ja, je conclusie nadat je dit gelezen hebt is juist: Ik ben zo sadistisch! :schater: Ik speelde laatst bij een maat van mij, die niet door een bepaalde missie heen kwam. Hij zat met verbazing te kijken hoe ik, nadat ik door te locken een upc volledig uitgeschakeld had, er vervolgens met free-aim nog wat kogels in jaagde! Hij vindt het uitschakelen al genoeg, ik heb ze liever dood! Vind ik gewoon ontzettend leuk om te doen..... :puh:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Biljarten met vrienden in het savehuis dat van Playboy X is geweest. Biljart tafel is ook beter dan de andere alleen de ballen kunnen vrij gemakkelijk van de tafel gestoot worden over de pockets heen. Ze blijven wel langer rollen en de randen kaatsen de ballen beter terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je eigenlijk ook je knipperlicht aanzetten??

Zo ja hoe kun je dat dan doen op de PS3???

vierkant op ps3 kaske goed indrukken

Dan zet ik alleen mijn grootlicht aan toch... :?

Dan heb ik toch geen knipperlicht ?? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je eigenlijk ook je knipperlicht aanzetten??

Zo ja hoe kun je dat dan doen op de PS3???

vierkant op ps3 kaske goed indrukken

Dan zet ik alleen mijn grootlicht aan toch... :?

Dan heb ik toch geen knipperlicht ?? :duh:

Volgens mij kan je het knipperlicht niet terwijl anderen dat wel kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je eigenlijk ook je knipperlicht aanzetten??

Zo ja hoe kun je dat dan doen op de PS3???

vierkant op ps3 kaske goed indrukken

Dan zet ik alleen mijn grootlicht aan toch... :?

Dan heb ik toch geen knipperlicht ?? :duh:

Volgens mij kan je het knipperlicht niet terwijl anderen dat wel kunnen.

Kan ook niet anders moet dat wel in het spel uitgelegd worden of moet het in het boekje staan of moet het op internet door mensen precies uitgelegd worden maar dit word nergens gezecht behalve hier in NL waar wat mensen in een grote fantasie wereld waar ze in gta iv ufo's zien rondvliegen en waar ze allemaal met de boot naar vice city kunnen en dan vervolgens in hun auto stappen en allemaal hun knipperlichten kunnen aandoen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...