Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Kan ook niet anders moet dat wel in het spel uitgelegd worden of moet het in het boekje staan of moet het op internet door mensen precies uitgelegd worden maar dit word nergens gezecht behalve hier in NL waar wat mensen in een grote fantasie wereld waar ze in gta iv ufo's zien rondvliegen en waar ze allemaal met de boot naar vice city kunnen en dan vervolgens in hun auto stappen en allemaal hun knipperlichten kunnen aandoen..

Je moet niet zo reageren. Degene van dat knipperlicht wilde alleen een antwoord op zijn vraag. Het is niet leuk als er dan zo'n reactie naar je kop geslingerd wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kun je eigenlijk ook je knipperlicht aanzetten??

Zo ja hoe kun je dat dan doen op de PS3???

vierkant op ps3 kaske goed indrukken

Dan zet ik alleen mijn grootlicht aan toch... :?

Dan heb ik toch geen knipperlicht ?? :duh:

sorry de vraag mislezen,ik had het idd op de grootlichten,sorry :schater:

knipperlichten gaan dus niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nu dat de titel van dit topic fout is gespeld. "Ondekte" komt van het werkwoord "Ontdekken". Wat ik zelf wel een leuke functie vind is dat je met wapens kunt in-zoomen met R3 (Ps3) :Y.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Probeer eens 3/4 sterren te krijgen. Zoek een auto en wacht tot er veel politieauto's achter je zijn. Spring eruit. Niko Bellic staat op, en dan wordt hij opeens platgereden (instant death) door een zijwaartse slip van een politieauto die probeert te stoppen :) Best wel grappig, vooral als je net niet in een auto kunt komen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op :duh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op :duh::schater:

Dan heeft ie best wel te diep in z'n glaasje gekeken... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op :duh::schater:

Dan heeft ie best wel te diep in z'n glaasje gekeken... :tu:

Ik had ook zoiets toen ik dronken was. Ik viel maar er kwam een auto op me te staan. Die gene die erin zat sprong er gillend uit :puh: En liet ze auto staan.. Daar lag ik dan :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het normaal is maar als ik iemand dood sla dan komen er soms andere mensen die gaan vechten met mij.

Ja, dat is bijna altijd. Soms gaan er mensen ook jou helpen en dat is leuk. Eerst had ik zo'n grote groep mensen die aan het vechten waren hierdoor. Want dan moet je iemand die jou probeert te slaan iemand anders te laten slaan door voor die te gaan staan en weglopen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe wou jij dan aan een auto hangen?

Als er een auto rijd en je wil die jatten dan kan het soms gebeuren dat de auto weg rijdt en dat je dan aan de auto blijft

hangen :Y:schater:

Yepz... En als je een stilstaande vrachtwagen ziet, kan je er ook aan hangen. Zodra die gaat rijden pleurt Niko face-first plat op z'n bakkes. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...