peter-de-gekste Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Kan ook niet anders moet dat wel in het spel uitgelegd worden of moet het in het boekje staan of moet het op internet door mensen precies uitgelegd worden maar dit word nergens gezecht behalve hier in NL waar wat mensen in een grote fantasie wereld waar ze in gta iv ufo's zien rondvliegen en waar ze allemaal met de boot naar vice city kunnen en dan vervolgens in hun auto stappen en allemaal hun knipperlichten kunnen aandoen.. Je moet niet zo reageren. Degene van dat knipperlicht wilde alleen een antwoord op zijn vraag. Het is niet leuk als er dan zo'n reactie naar je kop geslingerd wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grizlynator Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Kun je eigenlijk ook je knipperlicht aanzetten??Zo ja hoe kun je dat dan doen op de PS3??? vierkant op ps3 kaske goed indrukken Dan zet ik alleen mijn grootlicht aan toch... Dan heb ik toch geen knipperlicht ?? sorry de vraag mislezen,ik had het idd op de grootlichten,sorry knipperlichten gaan dus niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Zo'n big mamma van de politie at een bak donuts in de politie auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ididdie Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Zo'n big mamma van de politie at een bak donuts in de politie auto ja ik zie die politie agente vaak bij dat restaurant bij 1e huis zitten ze ook altijd te eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Ik zie nu dat de titel van dit topic fout is gespeld. "Ondekte" komt van het werkwoord "Ontdekken". Wat ik zelf wel een leuke functie vind is dat je met wapens kunt in-zoomen met R3 (Ps3) . Bewerkt: 4 juni 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Hmm.. Probeer eens 3/4 sterren te krijgen. Zoek een auto en wacht tot er veel politieauto's achter je zijn. Spring eruit. Niko Bellic staat op, en dan wordt hij opeens platgereden (instant death) door een zijwaartse slip van een politieauto die probeert te stoppen Best wel grappig, vooral als je net niet in een auto kunt komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op Dan heeft ie best wel te diep in z'n glaasje gekeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op Dan heeft ie best wel te diep in z'n glaasje gekeken... Ik had ook zoiets toen ik dronken was. Ik viel maar er kwam een auto op me te staan. Die gene die erin zat sprong er gillend uit En liet ze auto staan.. Daar lag ik dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Ik weet niet of het normaal is maar als ik iemand dood sla dan komen er soms andere mensen die gaan vechten met mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G-up94 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Ik weet niet of het normaal is maar als ik iemand dood sla dan komen er soms andere mensen die gaan vechten met mij. Ja, dat is bijna altijd. Soms gaan er mensen ook jou helpen en dat is leuk. Eerst had ik zo'n grote groep mensen die aan het vechten waren hierdoor. Want dan moet je iemand die jou probeert te slaan iemand anders te laten slaan door voor die te gaan staan en weglopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 .Winkel overvallen .Aan een auto hangen .Het met een hoer doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 hoe wou jij dan aan een auto hangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 hoe wou jij dan aan een auto hangen? Als er een auto rijd en je wil die jatten dan kan het soms gebeuren dat de auto weg rijdt en dat je dan aan de auto blijft hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 hoe wou jij dan aan een auto hangen? Als er een auto rijd en je wil die jatten dan kan het soms gebeuren dat de auto weg rijdt en dat je dan aan de auto blijft hangen Yepz... En als je een stilstaande vrachtwagen ziet, kan je er ook aan hangen. Zodra die gaat rijden pleurt Niko face-first plat op z'n bakkes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.