Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Ik ging met roman drinken en toen niko de bar uit kwam lopen en naar de auto ging toen viel niko en bleef hij meer dan vijf minuten op de grond liggen en leek net of die dood was en toen stond die weer op :duh::schater:

Dat had ik ook een keer. Lekker gaan drinken, naar de auto lopen, en plat met je hoofd tegen de auto aan, en Roman ligt fan bovenop je ook even te slapen xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was duiven aan het jagen en zet mijn politie wagen aan de kant. 3 seconden later had de politie iemand gevangen en stopte de boef in mijn Politie auto en reed weg. :(

Ik kreeg een keer voor mij savehouse politie achter me aan omdat ik een auto jatte en ik wil weg rijden en toen zag dat een agent op de voet in mij turismo stapte die op mij parkeerplaats stond om vervolgens achter mij aan te zitten met mij tursimo :schater::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was duiven aan het jagen en zet mijn politie wagen aan de kant. 3 seconden later had de politie iemand gevangen en stopte de boef in mijn Politie auto en reed weg. :(

Ik kreeg een keer voor mij savehouse politie achter me aan omdat ik een auto jatte en ik wil weg rijden en toen zag dat een agent op de voet in mij turismo stapte die op mij parkeerplaats stond om vervolgens achter mij aan te zitten met mij tursimo :schater::duh:

ja dat heb ik ook een keer gehad,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het normaal is maar als ik iemand dood sla dan komen er soms andere mensen die gaan vechten met mij.

Ja, dat is bijna altijd. Soms gaan er mensen ook jou helpen en dat is leuk. Eerst had ik zo'n grote groep mensen die aan het vechten waren hierdoor. Want dan moet je iemand die jou probeert te slaan iemand anders te laten slaan door voor die te gaan staan en weglopen.

het licht volgens mij ook aan je kleding. als je met sloeberkleding tegen iemand vecht toen kwamen andere mensen tegen mij vechten, maar toen ik een mooi pak aanhad toen hielpen de andere mij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat te rijden tot een auto naast me tot exploderen kwam en mijn auto zat helemaal in mekaar en begon te roken en wat het rare was vind ik dan dat de radio ging storen en haperen

Link to comment
Delen op andere websites

wat mij is overkomen ik was met stomheid geslagen :bonk:

kreeg telefoon en ik parkeerde me auto even langs de weg en ik wou net wegrijden komt er ineens een of andere gozer op me af rennen en rukt het portier open en smijt mij uit de auto en rijd er als een dolle vandoor :duh:

nou komt het rare ik hoor allemaal politie en ook een busje en ze gingen als een razende voorbij mij ik dacht wat is dit nou weer dan nouja veel kon ik niet doen wandt toen ik ze achterna ging waren ze als weg

2 speldagen later zag ik op het internet een berichtje man ontsnapt na hevige achtervolging ik zag mij dure auto helemaal aan digelen omgekeert op de weg liggen en met politie auto's er om heen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik zet het toch maar neer

- Als je met een politiewagen langs de tolpoortjes gaat hoef je niet te betalen, zelfs als je die slagbomen kapot rijd gebeurt er niks :)

- Als je met een yellow cab reist, en je bent bijna bij je bestemming sla je het raam kapot en schiet je een paar keer naar buiten. Chauffeur rent bang weg en je hebt een gratis ritje :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik zet het toch maar neer

- Als je met een politiewagen langs de tolpoortjes gaat hoef je niet te betalen, zelfs als je die slagbomen kapot rijd gebeurt er niks :)

- Als je met een yellow cab reist, en je bent bijna bij je bestemming sla je het raam kapot en schiet je een paar keer naar buiten. Chauffeur rent bang weg en je hebt een gratis ritje :)

ja is wel leuk zo'n gratis taxi ritje maar de volgende keer dat jij l1 drukt en hij ziet jou weer rijd hij gwn weg;)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat het een nieuwe ontdekte funtie is, maar ik ben er net achter gekomen dat er een plaatsje in Illinois (da's een van de Verenigde Staten van Amerika) bestaat genaamd: Algonquin! Ik wilde met google even zoeken of er een mapje was waar de kleine kerk waar Roman trouwt[/font], en toen stuitte ik op de St. John's Ev. Lutheran Church uit Algonquin. Vond ik wel grappig, om te zien dat Algonquin echt bestaat. Niet als buurt of eiland van een stad, maar als stad zelf. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...