Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

ik weet niet of ie hier al ergens tussenstaat maar als rijdt moet en je gaat botsen moe je op camera drukken en je staat ineens stil :Y:tu:^_^ je kan hem gewoon vasthouden als je bv een race doet en je anders uit de bocht vliegt of ergens tegenaankomt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet dat het een nieuwe ontdekte funtie is, maar ik ben er net achter gekomen dat er een plaatsje in Illinois (da's een van de Verenigde Staten van Amerika) bestaat genaamd: Algonquin! Ik wilde met google even zoeken of er een mapje was waar de kleine kerk waar Roman trouwt[/font], en toen stuitte ik op de St. John's Ev. Lutheran Church uit Algonquin. Vond ik wel grappig, om te zien dat Algonquin echt bestaat. Niet als buurt of eiland van een stad, maar als stad zelf. :dans:

ja in 1 van onse aardrijkskunde lokalen op school hangt een poster met vet groot: ALGONQUIN erop eronder staat iets met canada

Link to comment
Delen op andere websites

Algonquin is ook niet iets van Rockstar heeft verzonnen

Dat waren de oorspronkelijke bewoners (aboriginals) van Noord Amerika, onder andere van het gebied waar nu Manhattan is gebouwd

Waarschijnlijk zullen ze ook in de omgeving hebben gewoond waar nu dat echte stadje Algonquin staat

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet waar ik dit moet plaatsen maar waar kan je de vuilniswagen pak halen ?

want ik heb in mijn kledingkast gekeken maar daar zat ie niet in :{

heb de sotryline al uitgespeelt.

Het is niet zo'n oranje hesje hoor. Het is een meer groen/blauw-achtig jack met op de achterkant letter van het vuilnisbedrijf volgens mij. Ik ben pas op 46% en heb hem al wel dus. Krijg je bij een missie, weet niet meer welke

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet waar ik dit moet plaatsen maar waar kan je de vuilniswagen pak halen ?

want ik heb in mijn kledingkast gekeken maar daar zat ie niet in :{

heb de sotryline al uitgespeelt.

Het is niet zo'n oranje hesje hoor. Het is een meer groen/blauw-achtig jack met op de achterkant letter van het vuilnisbedrijf volgens mij. Ik ben pas op 46% en heb hem al wel dus. Krijg je bij een missie, weet niet meer welke

De missie heet taking in the trash

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of ie hier al ergens tussenstaat maar als rijdt moet en je gaat botsen moe je op camera drukken en je staat ineens stil :Y:tu:^_^ je kan hem gewoon vasthouden als je bv een race doet en je anders uit de bocht vliegt of ergens tegenaankomt :Y

in Engeland heb je een eiland Alderney en daarnaast ligt het eiland Jersey

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je eigenlijk ook je knipperlicht aanzetten??

Zo ja hoe kun je dat dan doen op de PS3???

heb ik ook geprobeerd maar lukte niet en het staat ook niet bij het pause menu bij 'Controls'

jammer :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

wat mij is overkomen ik was met stomheid geslagen :bonk:

kreeg telefoon en ik parkeerde me auto even langs de weg en ik wou net wegrijden komt er ineens een of andere gozer op me af rennen en rukt het portier open en smijt mij uit de auto en rijd er als een dolle vandoor :duh:

nou komt het rare ik hoor allemaal politie en ook een busje en ze gingen als een razende voorbij mij ik dacht wat is dit nou weer dan nouja veel kon ik niet doen wandt toen ik ze achterna ging waren ze als weg

2 speldagen later zag ik op het internet een berichtje man ontsnapt na hevige achtervolging ik zag mij dure auto helemaal aan digelen omgekeert op de weg liggen en met politie auto's er om heen

Als dit echt waar is dan is t echt behoorlijk cool :dans: goed gevonden trouwens .

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat het een nieuwe ontdekte funtie is, maar ik ben er net achter gekomen dat er een plaatsje in Illinois (da's een van de Verenigde Staten van Amerika) bestaat genaamd: Algonquin! Ik wilde met google even zoeken of er een mapje was waar de kleine kerk waar Roman trouwt[/font], en toen stuitte ik op de St. John's Ev. Lutheran Church uit Algonquin. Vond ik wel grappig, om te zien dat Algonquin echt bestaat. Niet als buurt of eiland van een stad, maar als stad zelf. :dans:

ja in 1 van onse aardrijkskunde lokalen op school hangt een poster met vet groot: ALGONQUIN erop eronder staat iets met canada

ja dat kan wel kloppen want want san andreas bestaat ook gewoon ergenst in amerika

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een granaat laat vallen of iemand goiot een granaat in jouw buurt kan je hem weer opnemen en weggooien.

Wow mooi ontdekt

Ik haat het altijd als ik een granaat verkeerd gooi en weg moet rennen :7

^ Ik denk dat je hem gewoon op moet pakken met die knop waarmee je ook andere dingen oppakt he

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...