Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Als je naar een wapenshop gaat en je knalt de verkoper overhoop, hoef je niet te verwachten dat je voor de rest van de dag nog welkom bent. De verkoper zal dan iets van ‘‘Oh nee, jij hebt vandaag al genoeg gedaan’’ en zal proberen je te schieten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je naar een wapenshop gaat en je knalt de verkoper overhoop, hoef je niet te verwachten dat je voor de rest van de dag nog welkom bent. De verkoper zal dan iets van ‘‘Oh nee, jij hebt vandaag al genoeg gedaan’’ en zal proberen je te schieten!

Als ik zo'n gast doodschiet in de gunshop, krijgt ik 3 moordlustige gangsters achter me aan. (teminste bij de gunshop in -of in de buurt van- Chinatown)

Bewerkt: door Ramonaapje
Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar een wapenshop gaat en je knalt de verkoper overhoop, hoef je niet te verwachten dat je voor de rest van de dag nog welkom bent. De verkoper zal dan iets van ‘‘Oh nee, jij hebt vandaag al genoeg gedaan’’ en zal proberen je te schieten!

Als ik zo'n gast doodschiet in de gunshop, krijgt ik 3 moordlustige gangsters achter me aan. (teminste bij de gunshop in -of in de buurt van- Chinatown)

Ik dacht dat dan gelijk je save is verknalt en het niet meer weg ging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik was vanmorgen een beetje aan het rond scheuren door bohan en op een gegeven moment ga ik iets te hard door de bocht heen en kwam op de verkeerde weghelft te recht en botste frontaal tegen een andere auto aan en de bestuurder van de andere auto valt met het hoofd tegen het stuur en de claxon gaat af en ik ging even kijken en trok hem uit de auto en hij was dood

heeft iemand dit ook wel een meegemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

ik was vanmorgen een beetje aan het rond scheuren door bohan en op een gegeven moment ga ik iets te hard door de bocht heen en kwam op de verkeerde weghelft te recht en botste frontaal tegen een andere auto aan en de bestuurder van de andere auto valt met het hoofd tegen het stuur en de claxon gaat af en ik ging even kijken en trok hem uit de auto en hij was dood

heeft iemand dit ook wel een meegemaakt

al meerdere malen.

In het begin was het verschieten maar daarna reageerde ik al nie meer toen die claxon bleef gaan.

Ik heb wel gemerkt als je de bestuurder uit de auto haalt dat je van tijd geld bij krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
je kon toch ook achter een vrachtwagen gaan hangen en dan erop klimmen ofzo ..?? hoe moet dat op de xbox versie

en hoe moet dat op de ps3 ? :bonk:

PS3 is vierkantje.

Xbox zal wel Y zijn ofzo :$

*Plaatje*

:clown:

Dat kan toch ook in het echt? Ik weet niet of het gephotoshopt is maar volgens mij was het echt..

Misschien ga ik het ook doen :clown:.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.

Kwam ik net toevallig achter..... ^_^

Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen?

Nee!!!, misschien later een keer in een missie, maar verder nog niet gezien

Volgens mij moet je dit met een bepaalde missie vrijspelen ;)

Ik zag laatst een taxi, die vrouw wie als passagier ging legde haar tassen/koffers in de kofferbak. Dat zag er wel leuk uit. Dus ik denk dat je dit zelf ook wel kunt, maar dan later in het spel. ;)

P.s Kun je ook Knipperlichten aan doen ? Want dat zie ik erg veel auto's doen. ;)

nee, kan niet

Link to comment
Delen op andere websites

je kon toch ook achter een vrachtwagen gaan hangen en dan erop klimmen ofzo ..?? hoe moet dat op de xbox versie

en hoe moet dat op de ps3 ? :bonk:

PS3 is vierkantje.

Xbox zal wel Y zijn ofzo :$

hero_reg.jpg

:clown:

omg die is geinig :')

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...