sandesh Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Als je naar een wapenshop gaat en je knalt de verkoper overhoop, hoef je niet te verwachten dat je voor de rest van de dag nog welkom bent. De verkoper zal dan iets van ‘‘Oh nee, jij hebt vandaag al genoeg gedaan’’ en zal proberen je te schieten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ramonaapje Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Als je naar een wapenshop gaat en je knalt de verkoper overhoop, hoef je niet te verwachten dat je voor de rest van de dag nog welkom bent. De verkoper zal dan iets van ‘‘Oh nee, jij hebt vandaag al genoeg gedaan’’ en zal proberen je te schieten! Als ik zo'n gast doodschiet in de gunshop, krijgt ik 3 moordlustige gangsters achter me aan. (teminste bij de gunshop in -of in de buurt van- Chinatown) Bewerkt: 16 juni 2008 door Ramonaapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Als je naar een wapenshop gaat en je knalt de verkoper overhoop, hoef je niet te verwachten dat je voor de rest van de dag nog welkom bent. De verkoper zal dan iets van ‘‘Oh nee, jij hebt vandaag al genoeg gedaan’’ en zal proberen je te schieten! Als ik zo'n gast doodschiet in de gunshop, krijgt ik 3 moordlustige gangsters achter me aan. (teminste bij de gunshop in -of in de buurt van- Chinatown) Ik dacht dat dan gelijk je save is verknalt en het niet meer weg ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 ik was vanmorgen een beetje aan het rond scheuren door bohan en op een gegeven moment ga ik iets te hard door de bocht heen en kwam op de verkeerde weghelft te recht en botste frontaal tegen een andere auto aan en de bestuurder van de andere auto valt met het hoofd tegen het stuur en de claxon gaat af en ik ging even kijken en trok hem uit de auto en hij was dood heeft iemand dit ook wel een meegemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 ik was vanmorgen een beetje aan het rond scheuren door bohan en op een gegeven moment ga ik iets te hard door de bocht heen en kwam op de verkeerde weghelft te recht en botste frontaal tegen een andere auto aan en de bestuurder van de andere auto valt met het hoofd tegen het stuur en de claxon gaat af en ik ging even kijken en trok hem uit de auto en hij was doodheeft iemand dit ook wel een meegemaakt al meerdere malen. In het begin was het verschieten maar daarna reageerde ik al nie meer toen die claxon bleef gaan. Ik heb wel gemerkt als je de bestuurder uit de auto haalt dat je van tijd geld bij krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 je kon toch ook achter een vrachtwagen gaan hangen en dan erop klimmen ofzo ..?? hoe moet dat op de xbox versie en hoe moet dat op de ps3 ? PS3 is vierkantje. Xbox zal wel Y zijn ofzo :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 bij xbox is het X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 je kon toch ook achter een vrachtwagen gaan hangen en dan erop klimmen ofzo ..?? hoe moet dat op de xbox versie en hoe moet dat op de ps3 ? PS3 is vierkantje. Xbox zal wel Y zijn ofzo :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 je kon toch ook achter een vrachtwagen gaan hangen en dan erop klimmen ofzo ..?? hoe moet dat op de xbox versie en hoe moet dat op de ps3 ? PS3 is vierkantje. Xbox zal wel Y zijn ofzo :$ *Plaatje* Dat kan toch ook in het echt? Ik weet niet of het gephotoshopt is maar volgens mij was het echt.. Misschien ga ik het ook doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 mooie joystick als k hard tegen een andere auto bots gaat die persoon erin niet door de voor ruit terwijl het wel zou moeten wel raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Dat kan toch ook in het echt? Ik weet niet of het gephotoshopt is maar volgens mij was het echt..Misschien ga ik het ook doen . Nee, tis echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 het ziet er wel echt uit met die knopjes aan de rechterkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.Kwam ik net toevallig achter..... Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen? Nee!!!, misschien later een keer in een missie, maar verder nog niet gezien Volgens mij moet je dit met een bepaalde missie vrijspelen Ik zag laatst een taxi, die vrouw wie als passagier ging legde haar tassen/koffers in de kofferbak. Dat zag er wel leuk uit. Dus ik denk dat je dit zelf ook wel kunt, maar dan later in het spel. P.s Kun je ook Knipperlichten aan doen ? Want dat zie ik erg veel auto's doen. nee, kan niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 je kon toch ook achter een vrachtwagen gaan hangen en dan erop klimmen ofzo ..?? hoe moet dat op de xbox versie en hoe moet dat op de ps3 ? PS3 is vierkantje. Xbox zal wel Y zijn ofzo :$ omg die is geinig :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Als je auto niet meer start .. dan het nummer 911 belt en dan ophangt. je auto het weer doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.