deserteaglenick Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 ik was vanmorgen een beetje aan het rond scheuren door bohan en op een gegeven moment ga ik iets te hard door de bocht heen en kwam op de verkeerde weghelft te recht en botste frontaal tegen een andere auto aan en de bestuurder van de andere auto valt met het hoofd tegen het stuur en de claxon gaat af en ik ging even kijken en trok hem uit de auto en hij was doodheeft iemand dit ook wel een meegemaakt Jah zo vaak:P dan knal ik m door ze kop als ik ze auto wil en dan opeens TUUUUUT! maar zodra ik m uit ze auto sleur houd t wel op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coentjee18 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 als je meerdere keren voor en tegen een politieman loopt krijg je hem op een moment achter je aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 als je meerdere keren voor en tegen een politieman loopt krijg je hem op een moment achter je aan Als je hem omduwt ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alphaxus Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijtenPzz Ik ging naar de sexshop in Bohan en gooide dildo's op de man achter de kassa. Ik had hem doodgemaakt met dildo-headshots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijtenPzz Ik ging naar de sexshop in Bohan en gooide dildo's op de man achter de kassa. Ik had hem doodgemaakt met dildo-headshots. Whehehehe zo ken ik ook nog wat : Een hoertje geneukt hebben en je wilt haar geld ? Maak haar gewoon dood en je krijgt je geld terug . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alphaxus Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijtenPzz Ik ging naar de sexshop in Bohan en gooide dildo's op de man achter de kassa. Ik had hem doodgemaakt met dildo-headshots. Whehehehe zo ken ik ook nog wat : Een hoertje geneukt hebben en je wilt haar geld ? Maak haar gewoon dood en je krijgt je geld terug . Haha, dat ga ik een keer doen! Kill the hookers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Wie weet hoe je een zwerver geld geeft? want ik heb toch te veel geld om het op te krijgen deel ik het wel met de armen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Wie weet hoe je een zwerver geld geeft?want ik heb toch te veel geld om het op te krijgen deel ik het wel met de armen Volgens mij is dat met de knop 'L1'. Je gaat naar een zwervertje toe, bijvoorbeeld bij een metrostation. En soms vraagt hij dus om een kleine bijdrage maar soms ook niet. Je kan ook gewoon naar iemand gaan die muziek aan het maken is en zo verlies je ook geld. Ookal is het niet zoveel, anyway ze komen dus meestal naar je toe en vragen om geld en dan staat er bovenin het beeld welke knop je moet gebruiken. Uit mijn hoofd is dat L1 maar heb het lang niet meer gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guusje Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 hey ik zat laast te spelen en toen was ik die zenders even helemaal beu, toen drukte ik op de linker pijltjes toets bij de ps3 en toen ging de radio ook uit, maar op wiki gta stond dat je links en rechts te gelijk moest indrukken. misschien is het een ontdekte functie, het is wel handiger als je politie achter je aan hebt ofzo en je wilt je radio uitzetten. dan hoef je niet steeds met 2 handen op de knopjes te drukken. groetjes guusje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 hey ik zat laast te spelen en toen was ik die zenders even helemaal beu, toen drukte ik op de linker pijltjes toets bij de ps3 en toen ging de radio ook uit, maar op wiki gta stond dat je links en rechts te gelijk moest indrukken.misschien is het een ontdekte functie, het is wel handiger als je politie achter je aan hebt ofzo en je wilt je radio uitzetten. dan hoef je niet steeds met 2 handen op de knopjes te drukken. groetjes guusje Volgens mij bedoelen ze dat je of pijltje naar links ingedrukt moet houden of pijltje naar rechts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 hey ik zat laast te spelen en toen was ik die zenders even helemaal beu, toen drukte ik op de linker pijltjes toets bij de ps3 en toen ging de radio ook uit, maar op wiki gta stond dat je links en rechts te gelijk moest indrukken.misschien is het een ontdekte functie, het is wel handiger als je politie achter je aan hebt ofzo en je wilt je radio uitzetten. dan hoef je niet steeds met 2 handen op de knopjes te drukken. groetjes guusje Handig, zal het straks gelijk gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 Als je in een auto zit en je wilt weten wie dit lied zingt kun je 948 555 0100 bellen. Als je heb opgehangen krijg je een bericht met de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) als je meerdere keren voor en tegen een politieman loopt krijg je hem op een moment achter je aan Je kan mensen op die manier ook dood lopen !! Probeer maar is! Als je in een auto zit en je wilt weten wie dit lied zingt kun je 948 555 0100 bellen. Als je heb opgehangen krijg je een bericht met de info Je belt dan ''Zit!''. Je krijgt dan niet alleen te weten wie het lied zingt, je krijgt ook te weten hoe het heet, of het een remix is of niet. En als je naar www.socialclub.rockstargames.com gaat en je maakt een account dat je linkt aan je gamertag/PSN ID, dan kan je op die site de nummer terug luisteren die je in het spel wou weten. Bewerkt: 22 september 2008 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fast-Speed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 je kan ook met fotocamera's gooien in alquion ofzoiets bij een kerk waar bovenop een duif zit die je moet afmake zit voor de kerk een ventje met een camera en loop die hij laat de camera vallen pak die en... ....GOOI EROP LOS!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lil-Jacob Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2008 Je kan lopen Je kan rijden in autos en zelfs op MOTORS Je kan springen met X (xbox) en Vierkantje (Ps3) Je kan kleren kopen Je kan safen. Safen is een ander woord voor opslaan. Als je hem safed en je zet hem uit en gaat de volgende keer verder waar je was gebleven. Is wel fijn want bij Vice City moest ik steeds overnieuw beginnen Je kan zwemmen Je kan auto's stelen Weer een hele nieuwe ontwikkeling dus van rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.