Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Je kan lopen

Je kan rijden in autos en zelfs op MOTORS :Y

Je kan springen met X (xbox) en Vierkantje (Ps3)

Je kan kleren kopen

Je kan safen. Safen is een ander woord voor opslaan. Als je hem safed en je zet hem uit en gaat de volgende keer

verder waar je was gebleven. Is wel fijn want bij Vice City moest ik steeds overnieuw beginnen :duh:

Je kan zwemmen

Je kan auto's stelen

Weer een hele nieuwe ontwikkeling dus van rockstar

Urgh.

Niet grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi ik heb dit topic even aangemaakt zodat je kan melden welke functie's je allemaal spelenderwijs hebt ondekt.

Ikzelf ben erachter gekomen dat de pay&spray wel is te gebruiken tegen politie. mits je uit het zicht bent.


Je kan stenen gooien.

hoe kan je stenen gooien?

L1 op ps3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

je kan ook mensen dood rijden die in een auto voor je zitten, zolang je maar hard genoeg op de achterkant van de auto klapt, rijd je m dood. (of je vliegt zelf door de vooruit heen) je hoort dan de claxon blijven hangen.

ook wel vet ^_^

kon dit ff niet vinden in dit topic vandaar dit :puh:

Bewerkt: door BR4NDJ3
Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook mensen dood rijden die in een auto voor je zitten, zolang je maar hard genoeg op de achterkant van de auto klapt, rijd je m dood. (of je vliegt zelf door de vooruit heen) je hoort dan de claxon blijven hangen.

ook wel vet ^_^

kon dit ff niet vinden in dit topic vandaar dit :puh:

Ghehe, die is inderdaad grappig. Of je schiet iemand neer en die valt dan neer op z'n stuur en rijdt al toeterend de pomp in! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook mensen dood rijden die in een auto voor je zitten, zolang je maar hard genoeg op de achterkant van de auto klapt, rijd je m dood. (of je vliegt zelf door de vooruit heen) je hoort dan de claxon blijven hangen.

ook wel vet ^_^

kon dit ff niet vinden in dit topic vandaar dit :puh:

Of hij stapt eerst uit de auto en flikkert daarna op de grond, dood :')

Btw: mooi gebumpt..

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook mensen dood rijden die in een auto voor je zitten, zolang je maar hard genoeg op de achterkant van de auto klapt, rijd je m dood. (of je vliegt zelf door de vooruit heen) je hoort dan de claxon blijven hangen.

ook wel vet ^_^

kon dit ff niet vinden in dit topic vandaar dit :puh:

Ghehe, die is inderdaad grappig. Of je schiet iemand neer en die valt dan neer op z'n stuur en rijdt al toeterend de pomp in! :tu:

Het is nog altijd plomp xD

Soms als je ze hard genoeg beukt dat ze fikkend uit hun wagen renne, tis bekend, maar wel lol :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ontdekte functies, Plaats hier de functies

Persoonlijk was ik opzoek naar functies die ik zelf nog niet had ontdekt, Maar in de laatste pagina zijn nog geen functies weer gegeven maar mogelijkheden die je in het spel kunt doen, Achter op een auto rijden is niet echt een functie dat is gewoon gameplay, Ik ben eigenlijks benieuwt naar functies zoals dingen doen met een heftruck en dergelijke. Ik denk zelf ook dat er op de Playstation en PS3 al heel veel zijn ontdekt die ook gewoon op de pc bestaan dus denk dat het een beetje doodbloed nu, Maar schijn kan bedriegen ofcours. Zelf vond ik het wel grappig toen ik ontdekte dat je met stenen kon gooien en patat doosjes bij de Cluckin Bell, Toch vind ik het raar dat mensen er niet echt last van hebben als ze een steen tegen het hoofd krijgen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ontdekte functies, Plaats hier de functies

Persoonlijk was ik opzoek naar functies die ik zelf nog niet had ontdekt, Maar in de laatste pagina zijn nog geen functies weer gegeven maar mogelijkheden die je in het spel kunt doen, Achter op een auto rijden is niet echt een functie dat is gewoon gameplay, Ik ben eigenlijks benieuwt naar functies zoals dingen doen met een heftruck en dergelijke. Ik denk zelf ook dat er op de Playstation en PS3 al heel veel zijn ontdekt die ook gewoon op de pc bestaan dus denk dat het een beetje doodbloed nu, Maar schijn kan bedriegen ofcours. Zelf vond ik het wel grappig toen ik ontdekte dat je met stenen kon gooien en patat doosjes bij de Cluckin Bell, Toch vind ik het raar dat mensen er niet echt last van hebben als ze een steen tegen het hoofd krijgen.....

Bij mij gaan ze juist wegrennen of mij slaan. Dan ontwijk ik ze en doe een couterattack die er prachtig uitziet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die bikers van The lost MC gaan staan juichen als je met de motor een donut maakt door slippen of iets dergelijks. Is wel geinig :puh:

Hoe weet je dat? Is er nog een vette preview dan? :eten:

Nee, maar ik heb dus een gemodde gta IV (ik denk dat je ook zonder mods dit kan doen ga je gewoon naar the lost clubhuis in alderney). Ik spawn dus van die Lost MC bikergastjes als bodyguard en dan laat ik ze vrij lopen. Ik was dus in de garage van Brucie en ik spawnde een motor en ik ging slippen en toen begonnen hun te juichen :puh: vet dom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...