Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alse je iemand dood rijd/schiet in de auto

gaat of de claxon of de auto gaat vol gas op je af :Y

Dan ga ik altijd dood als ik ervoor sta schiet-vroem-dood :duh:

Goed opgemerkt!

Maar helaas is dit al heel lang bekend ;)

Dat is niet altijd. Soms staat de auto stil en dan rijdt hij weg.

En als je dan iemand neerknalt en de claxon gaat, komt dat omdat hij met zijn hoofd op het stuur ligt;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik heb dit topic even aangemaakt zodat je kan melden welke functie's je allemaal spelenderwijs hebt ondekt.

Ikzelf ben erachter gekomen dat de pay&spray wel is te gebruiken tegen politie. mits je uit het zicht bent.


Je kan stenen gooien.

hoe kan je stenen gooien?

Op de Xbox 360 LB , links vooraan, mischien werkt dit ook met de PS3

In een van je missies (bij mij op de pc) moet je toch achter een huis een steen halen om de ruit van een of andere winkel in te gooien

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk al bekend maar toch nog leuk als je naar die "ondergrondse" sex shop gaat en je duwt tegen de kast met dildo's dan kan je ze opakken en kan je een dildo fight doen. :puh:

Soms zie ik in het afval roze op-een-dildo-lijkend ding. Moet je eens bekijken!

Plaatsen => Oude Sprunk fabriek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ontdekte functies, Plaats hier de functies

Persoonlijk was ik opzoek naar functies die ik zelf nog niet had ontdekt, Maar in de laatste pagina zijn nog geen functies weer gegeven maar mogelijkheden die je in het spel kunt doen, Achter op een auto rijden is niet echt een functie dat is gewoon gameplay, Ik ben eigenlijks benieuwt naar functies zoals dingen doen met een heftruck en dergelijke. Ik denk zelf ook dat er op de Playstation en PS3 al heel veel zijn ontdekt die ook gewoon op de pc bestaan dus denk dat het een beetje doodbloed nu, Maar schijn kan bedriegen ofcours. Zelf vond ik het wel grappig toen ik ontdekte dat je met stenen kon gooien en patat doosjes bij de Cluckin Bell, Toch vind ik het raar dat mensen er niet echt last van hebben als ze een steen tegen het hoofd krijgen.....

Maar in bv. Steinway Beer Garden, als je daar glas tegen iemand gooit is ie echt in paniek heur

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was duiven aan het jagen en zet mijn politie wagen aan de kant. 3 seconden later had de politie iemand gevangen en stopte de boef in mijn Politie auto en reed weg. :(

Ik kreeg een keer voor mij savehouse politie achter me aan omdat ik een auto jatte en ik wil weg rijden en toen zag dat een agent op de voet in mij turismo stapte die op mij parkeerplaats stond om vervolgens achter mij aan te zitten met mij tursimo :schater::duh:

ja dat heb ik ook een keer gehad,

Hij jat niet aleen jouw auto's, maar die van alle pedestrians. Bij mij stelen de agenten bijna altijd bij drie sterren de auto's van nabijgelegen parkings of gewoon voorbijrijdende auto's

Link to comment
Delen op andere websites

wat mij is overkomen ik was met stomheid geslagen :bonk:

kreeg telefoon en ik parkeerde me auto even langs de weg en ik wou net wegrijden komt er ineens een of andere gozer op me af rennen en rukt het portier open en smijt mij uit de auto en rijd er als een dolle vandoor :duh:

nou komt het rare ik hoor allemaal politie en ook een busje en ze gingen als een razende voorbij mij ik dacht wat is dit nou weer dan nouja veel kon ik niet doen wandt toen ik ze achterna ging waren ze als weg

2 speldagen later zag ik op het internet een berichtje man ontsnapt na hevige achtervolging ik zag mij dure auto helemaal aan digelen omgekeert op de weg liggen en met politie auto's er om heen

Als dit echt waar is dan is t echt behoorlijk cool :dans: goed gevonden trouwens .

Volgens mij kan dit niet, want er verschijnen alleen foto's bij de nieuwsberichten wanneer het bij de storyline hoort.

Als ik het fout heb => cool gevonden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus 5 keer achter elkaar post :bonk: .Maar je heb gelijk,in het nieuws staat alleen wat er in de storyline is gebeurt.Maar volgens mij is zijn verhaal ook een beetje gel*lt.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus 5 keer achter elkaar post :bonk: .Maar je heb gelijk,in het nieuws staat alleen wat er in de storyline is gebeurt.Maar volgens mij is zijn verhaal ook een beetje gel*lt.

Soms hoor je ook op de radio dingen over de missies die je gedaan hebt.

Zoals bij die missie dat je die homo moet daten en in de 69 Diner moet vermoorden[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Vijf posts achter elkaar!? Gast ga de regels ff lezen... :duh:

Maar OT: Ik heb net op de PC Three Leaf Clover gedaan en dan hoor je ook "A bank heist in Alqonquin... en dan die Michael die wordt vermoord: ...identified as Michael Kein, a villain from Dukes."

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...