Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wow, gigantisch veel toevoeging aan het topic jongen.

Super goed :duh:

Ontopic: Wanneer je het lukt een Ped in Playboy's Loft te krijgen via de lift,

(stap in de lift wanneer de Ped voor de lift staat), dan kom je boven, en is

die Ped dood. Handig voor het vermoorden van Politieagenten. Je mag ze echter niet op de grond

gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, gigantisch veel toevoeging aan het topic jongen.

Super goed :duh:

Ontopic: Wanneer je het lukt een Ped in Playboy's Loft te krijgen via de lift,

(stap in de lift wanneer de Ped voor de lift staat), dan kom je boven, en is

die Ped dood. Handig voor het vermoorden van Politieagenten. Je mag ze echter niet op de grond

gooien.

O sorry hoor. Maar wat maakt jou het uit dat er 1 reactie meer of minder bij staat? En als je je daaraan ergert, ga dan meteen van dit forum af, want zulke dingen gebeuren dagelijks. En als je even terug leest in het topic, zie je dat er ook reacties van mij tussen staan die WEL gigantisch veel toevoeging aan het topic levert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat dingen gevonden:]

1.

In de missie met playboy X waar je op het dak moet gaan snipen staat hij naast je, op een gegeven moment ga jij naar beneden met dat glazenwasser ding. Playboy X blijft daar op het dak staan het is onmogelijk voor hem om er weer af te komen.

2.

Als je met playboy X op een motor zit zet hij altijd een bruine helm met een witte streep op.

Dat was het wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat dingen gevonden:]

1.

In de missie met playboy X waar je op het dak moet gaan snipen staat hij naast je, op een gegeven moment ga jij naar beneden met dat glazenwasser ding. Playboy X blijft daar op het dak staan het is onmogelijk voor hem om er weer af te komen.

Dan heb je vast niet goed opgelet, want de lift gaat automatisch terug naar boven als jij er af bent gestapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat dingen gevonden:]

1.

In de missie met playboy X waar je op het dak moet gaan snipen staat hij naast je, op een gegeven moment ga jij naar beneden met dat glazenwasser ding. Playboy X blijft daar op het dak staan het is onmogelijk voor hem om er weer af te komen.

Dan heb je vast niet goed opgelet, want de lift gaat automatisch terug naar boven als jij er af bent gestapt.

Oow echt XD dat is me dan ontglipt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat vraagjes...

Heeft iemand al geprobeert om gebouwen te beschadigen dmv grenades of rocketlauncher's? Blijven de muren staan? of komt er een mooi groot gat in?

Ik heb gezien doormiddel van een Live stream dat er een gat in een muur zat als je er met een voertuig tegen aan bots. :Y

Er komt geen gat in de muur, wel zie je wat schade aan de muur:D als je weg rijdt en je komt na 3 minuten ofzo weer terug dan is de schade weg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...