Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik las zojuist op Wikigta dat er een aantal luchtvoertuigen in het spel zitten zoals o.a de Andromada. Maar is er nou een mogelijkheid om te vliegen in vliegtuig(jes)? Ik neem aan dat ze de andromada gebruiken als (rijdent/vliegend) decorstuk, net zoals in GTAIII en Vice City het geval was. Maar zijn er vliegtuigen beschikbaar om ook daadwerkelijk mee rond te vliegen? Zo ja, welke?

de fighter en de dodo kijk maar op wikigta. 2 vliegtuigen zijn dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Door 'onder' op de vierpunt-toetsen ingedrukt te houden, zoom je uit op je radar. Erg handig als je wilt zien hoe lang een GPS-rit nog duurt, bijvoorbeeld.

Als er geen taxi in de buurt ziet of als je geen zin hebt om hiervoor te betalen, kun je ook gewoon Roman bellen voor een auto service die hetzelfde werkt als een taxi - alleen dan gratis.

Je kunt een zwerver geld ($10) geven.

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Als er geen taxi in de buurt ziet of als je geen zin hebt om hiervoor te betalen, kun je ook gewoon Roman bellen voor een auto service die hetzelfde werkt als een taxi - alleen dan gratis.

dan moet je natuurlijk wel goeie vrienden met hem zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat vraagjes...

Heeft iemand al geprobeert om gebouwen te beschadigen dmv grenades of rocketlauncher's? Blijven de muren staan? of komt er een mooi groot gat in?

Ik was net bij een missie moest je allemaal mensen neerknallen samen met Little Jacob (weet ff niet meer hoe de missie heet) meer die gasten stonden allemaal achter muurtjes, en ze gaan ook echt kapot :>

Bewerkt: door basvw13
Link to comment
Delen op andere websites

(PS3) Als je op/in een voertuig zit kun je gaan spinnen. Dit doe je met X en R2 ingedrukt te houden. Hierdoor worden de banden warm, zelfs zo warm dat de banden eraf vliegen. Nu rijd je alleen nog maar op de velg..

Hier nog een filmpje daarvan:

In het begin van dit filmpje zie je dat gebeuren ;)

Misschien oud nieuws, maar wel een ontdekte functie ;)

Swiggers :cya:

et kan ook als je HEEL erg met de kant waar de band zit tegen een muurtje rijd kan je band VAST zitten :puh: en slip je maar door :puh: (had ik met een comet)

Bewerkt: door battle1970
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al drie vogels gezien die oranje licht geven , die staan dan op de grond iets te eten en als je ze dood schiet zie ja allemaal veren en dan komt er een zin te staan, zoiets als : in libertycity zijn 200 vogels BLA BLA BLA ^_^ ( Ik weet nie precies wat er staat)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...