Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Je kunt met de motor in de cluckin' bell

en je kunt winkels overvallen en dan de kassa plunderen (krijg je 1 * politie)

verdomme, maar 99$ :puh:

Oe... wist ik nog niet, meteen eens testen...

Blind firing met een RPG is ook heeeel nice :eten: :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kunt met de motor in de cluckin' bell

en je kunt winkels overvallen en dan de kassa plunderen (krijg je 1 * politie)

hoe doe je dat dan die winkels overvallen ?

gooide net wel een molotovcoctail in het internetcafe maar daar kwam ik niet ver mee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als je auto overdekop is geslagen en hij kom boven op zijn dak dat het niet ontploffend terwijl het bij de andere gta delen het wel was.

en als je hard genoeg rijdt met een vrachtwagen of een brandweer en je botst tegen een auto dat die auto in het vuur komt te staan (dat het gaat ontploffen) en de bestuurder eruit komt en in het vuur staat is wel lachen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn auto was op gegeven moment dusdanig kapot dat ie niet meer wilde starten:p. Nico bleef zeggen zo van come on start etc. Overigens is het soms ook bij auto's die je steelt dat ze niet in 1 keer starten

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn auto was op gegeven moment dusdanig kapot dat ie niet meer wilde starten:p. Nico bleef zeggen zo van come on start etc. Overigens is het soms ook bij auto's die je steelt dat ze niet in 1 keer starten

Ze vallen na een flinke botspartij ook tijdens het rijden gewoon uit, zeer lastig als je achterna gezeten word door de politie :7

Link to comment
Delen op andere websites

dan moet je 2 x d pad omhoog drukken(xbox 360) en dan 911 bellen dan werkt je auto weer als je dat gedaan hebt kan je gwn b drukken om dat telefoon weg te halen.

Maar moet je dan ook iets laten komen of werkt het gewoon "tada" weer?

Link to comment
Delen op andere websites

als iemand een "haymaker" geeft of een "suckerpunch" dan kan je hem ontwijken door op A te drukken en dan moet je doorblijven rammen op Y of op B soms doetie 3 klappen en roundhouse kick en soms 3 klappen en een roundhousepunch.

PS:

"haymaker" zijn van die klappen dat je je volle gewicht er in mee gooit en heelveel kracht kosten, en ze zijn ookal tijd in een draai dus niet voor je uit (werkt in het echt ook altijd goed tenzij je tegenstander hem ontwijkt dan ben je de lul)

suckerpunch is een haymaker op een onverwachte plek zoals uit het niets of van achteren, zijkant

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik een auto jatten hing die eigenaar aan de deurklink XD hij wilde blijkbaar zijn leven geven voor de auto XD

naja toen reed ik langs een pilaar waar hij met zen rug tegen klapte en was ie dood xD hahahah dat was echt dikke fun :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bepaalde missie's doet (voorbeeld de missie waarbij je een heli uit de lucht moest schieten), dan komt dat te staan op internet. Denk maar aan; Weasel News en Liberty Tree. Met een uitgebreid verhaal erbij :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Het zal vast al wel door meerdere mensen zijn gevonden maar ik wil het tog nog even melden.

In sommige winkels bijvoorbeeld de kleding winkel MODO kun je de kassa openen. Hierdoor krijg jij een 1 * wanted level niet erg veel maar je krijgt ook maar weinig geld. Ik had zelf net $ 123 ! :D

Je doet dit door middel van op L1 te drukken als je bij de kassa staat ! ( ps3 ) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Taxi aan houden ik drukte perongeluk LB in (360) en ik hoorde m fluiten ik keek en de taxi stopte.

dat je dingen kan oppakken in je huis zoals mok en bier in de steinway beer garden.

btw: de naam van dat bier ook piBwasserXD piswater:P dat zie je ook in dat boekje zon wijf pissen in zon fles

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...