Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand hoe je kunt slaan met je wapen , want laats heb ik het wel gedaan alleen ik weet nie hoe ik het deed.

ik deed dat ook volgens mij moet je dan heeld dicht bij die gene staan en dan gaat hij automatisch slaan

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand al ontdekt hoe dat gaat met "aan de vrachtwagens hangen En als laatste kun je nu wel of niet in die palen klimmen ?

Voor de rest: Deze game is zeer verslavend :dans::Y:tu:

Heb ps3 versie btw.

Edit: Leuk nieuwtje, net gevonden. Als je de politie achter je aan hebt, en er is een metro station in de buurt, ga dan een stukje met de metro mee. Metro is vaak sneller uit de zoekcircel van de politie, zo ben je dus ook je sterren snel op een veilige manier kwijt.

Iemand al gelukt ? palen klimmen, en aan vrachtwagens hangen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er aan wil hangen moet je er gewoon boven op springen :puh:

Of proberen om z'n vrachtwagen te stelen terwijl hij rijdt... Dan hang je eraan alleen dan laat je uiteindelijk ook los :D

Link to comment
Delen op andere websites

Was gister aan het spelen,

Dus ik stap in een auto, (Heb PS3) als je dan driehoekje drukt.

dan stapt ie uit zijn auto, en de auto loopt dan nog station-air. net zoals als die oude gta delen.

Maar gister dus, hiel ik de diehoekje ingedrukt. Daarna stapte hij ook uit zijn auto, maar dan zonder dat ie staion-air loopt. ALs je daarna weer in je auto gaat zitten gaat ie hem weer starte.

Is wel grappig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ondekt dat Euphoria ongelooflijk leuk uit de hoek kan komen. Wanneer je snelheid maakt met een motor, en vervolgens iets te veel naar achter leunt, zodat de motor een wheelie maakt, klapt niko vol op de grond, en vliegt hij letterlijk méters lang door.

Klein leuk dingetje om eens uit te proberen :puh:

Ook zag ik dat wanneer je een brandslangpaaltje/waterpaaltje (of hoe heet zoiets?) omver rijd, deze zoals altijd water spuwd. Maar deze keer kun je er met de auto op gaan staan, en wordt deze indien hij niet al te zwaar is meters de lucht in geslingerd. Weer een reëel iets toegevoegd :Y

Allemaal gevonden op deze stream ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik net gevonden dat je in een cablecar kan. het is te vinden naast de brug. (zie trailer 1)

wat is een cablecar?

Dat is de kabelbaan die naast de grote brug hangt.

De brug van het 1st naar het 2de eiland. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of iemand dit al heeft gevonden. Maar ik heb geen zin om alle topics door te kijken dus meld ik het maar gewoon.

Als je naar Hapiness Island gaat kun je het gebouw binnen waar het '' blijheidsbeeld '' op staat. Als je daar in gaat krijg je een nieuwe kleding met een teken op je shirt. En op de achterkant van je shirt staat ...LAND :D

Link to comment
Delen op andere websites

De mens kan onderaan de helikopter vastpakken en blijft hangen in de lucht terwijl ik vlieg en daarna valt hij meer dan 500 meter naar beneden :bonk:

Offtopic: Ik heb je dit al zien posten bij drie topics :clown: .

Ontopic: Je zit soms wel van die trappen aan huizen hangen maar je kan er niet bij. Toch kan je erop:

1. Pak een hoge wagen als de trap hoog hangt (bv. Vrachtwagen)

2. Ga op de vrachtwagen

3. Loop erop, of spring nog een beetje ofzo, en je kan dus een heel trappen huis oplopen :D.

En nog iets, met een beetje fantasie, kan je best hoog komen met die freerun mogelijk heden :D, echt, ik loop heel vaak op huizen en ren overal naar toe enzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...