Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijten

Pzz

whaha :schater:

lijkt me wel grappig om te zien :D

haha ja die mensen worden dan boos komen je slaan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.

Kwam ik net toevallig achter..... ^_^

Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen?

Nee!!!, misschien later een keer in een missie, maar verder nog niet gezien

ik weet het niet zeker maar, weetje die missie van vlad geloof ik.

moest je een zilvere blista jatten van zon gast die die wagen aan het poetsen was

kreeg je zon melding van we zullen vlad verassen.

je moest die gozer op éen of andere manier slaan.

ik was verder gereden.

maar ik denk dat je die gozer in de kofferbak moest leggen en hem zo moest afleveren.

misschien iemand die wel heeft gedaan wat eigelijk moest??

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.

Kwam ik net toevallig achter..... ^_^

Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen?

Nee!!!, misschien later een keer in een missie, maar verder nog niet gezien

ik weet het niet zeker maar, weetje die missie van vlad geloof ik.

moest je een zilvere blista jatten van zon gast die die wagen aan het poetsen was

kreeg je zon melding van we zullen vlad verassen.

je moest die gozer op éen of andere manier slaan.

ik was verder gereden.

maar ik denk dat je die gozer in de kofferbak moest leggen en hem zo moest afleveren.

misschien iemand die wel heeft gedaan wat eigelijk moest??

Nee, moest hem met één speciale klap uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt groot licht aanzetten in de auto.

Hoe doe je dat op de Xbox 360 ?

kruisje vasthouden

Edit: nog een wezelijk verschil: Je stapt (360) uit een auto door Y in te drukken. Auto blijft dan stationair draaien, en de radio blijft spelen. Als je Y echter langer vasthoudt, draait Niko eerst de sleutel uit het contact! (motor af en radio + lichten uit!)

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel dat het al ondekt is. Als de deur can een winkel of iets anders groot genoeg is kan je daar met een auto naar binnen rijden :clown: . Ik heb dat in die kleiding winkel op eerste eiland gedaan en die wijf zeg niks als ik in een Congesceti (of zoiets) binnen rijd. Dan ging ik kleren kopen en als ik klaar was kijk ik en mijn auto staat er niet meer :duh: . Ik kom naar buiten en dan staat ie mooi geparkeerd voor de winkel :clown: . Goeie service hebben ze in die winkel :dans::tu::sigaar::Y:schater: .

Ik heb ook iets anders ondekt. Als je met een vuurwapen op sommige mensen richt rennen ze niet weg, maar gaan zieken en je uitschelden (wat een stel ezels :schater::7 ). Ze krijgen een mooie ceadeutje van mij ^_^. Een kaliber 357 kogel door hun harsens van mij Desert Eagle ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de bowlingbal zaal bent en je gaat op een baan staan waar iemand anders gooit dan kan de bal tegen je aankomen en is er grote kans dat diegene alles mist^^ (niet echt een functie maar dacht zet toch maar hier neer)

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje off topic maar ik ga het toch posten. Als je een blikje sprunk tegen iemand gooit en de politie ziet het krijg je gewoon een wanted level. Belachelijk gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje off topic maar ik ga het toch posten. Als je een blikje sprunk tegen iemand gooit en de politie ziet het krijg je gewoon een wanted level. Belachelijk gewoon.

Dus jij vind het normaal als jij op straat loopt en iemand gooit een blikje tegen je hoofd en als er dan een agent naast staat dat die niks doet?

"k vind het realistisch, niet belachelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje off topic maar ik ga het toch posten. Als je een blikje sprunk tegen iemand gooit en de politie ziet het krijg je gewoon een wanted level. Belachelijk gewoon.

Dus jij vind het normaal als jij op straat loopt en iemand gooit een blikje tegen je hoofd en als er dan een agent naast staat dat die niks doet?

"k vind het realistisch, niet belachelijk

haha das wel zo, maar past niet bij gta denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...