jesse25 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijtenPzz whaha lijkt me wel grappig om te zien haha ja die mensen worden dan boos komen je slaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.Kwam ik net toevallig achter..... Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen? Nee!!!, misschien later een keer in een missie, maar verder nog niet gezien ik weet het niet zeker maar, weetje die missie van vlad geloof ik. moest je een zilvere blista jatten van zon gast die die wagen aan het poetsen was kreeg je zon melding van we zullen vlad verassen. je moest die gozer op éen of andere manier slaan. ik was verder gereden. maar ik denk dat je die gozer in de kofferbak moest leggen en hem zo moest afleveren. misschien iemand die wel heeft gedaan wat eigelijk moest?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G-up94 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.Kwam ik net toevallig achter..... Is het nou mogelijk om de achterklep van auto's te openen? Nee!!!, misschien later een keer in een missie, maar verder nog niet gezien ik weet het niet zeker maar, weetje die missie van vlad geloof ik. moest je een zilvere blista jatten van zon gast die die wagen aan het poetsen was kreeg je zon melding van we zullen vlad verassen. je moest die gozer op éen of andere manier slaan. ik was verder gereden. maar ik denk dat je die gozer in de kofferbak moest leggen en hem zo moest afleveren. misschien iemand die wel heeft gedaan wat eigelijk moest?? Nee, moest hem met één speciale klap uitschakelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Je kan aan een deur va een auto blijfen hangen. Als je hem wild stelen en hij rijd weg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb hem vermoord achter een auto hun alle 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loerelau Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 Misschien niet iets voor hier, maar vind het leuk om te zien dat er soms politiecontroles staan bij sommige bruggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Je kunt groot licht aanzetten in de auto. Hoe doe je dat op de Xbox 360 ? kruisje vasthouden Edit: nog een wezelijk verschil: Je stapt (360) uit een auto door Y in te drukken. Auto blijft dan stationair draaien, en de radio blijft spelen. Als je Y echter langer vasthoudt, draait Niko eerst de sleutel uit het contact! (motor af en radio + lichten uit!) Bewerkt: 5 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik denk dat het wel dat het al ondekt is. Als de deur can een winkel of iets anders groot genoeg is kan je daar met een auto naar binnen rijden . Ik heb dat in die kleiding winkel op eerste eiland gedaan en die wijf zeg niks als ik in een Congesceti (of zoiets) binnen rijd. Dan ging ik kleren kopen en als ik klaar was kijk ik en mijn auto staat er niet meer . Ik kom naar buiten en dan staat ie mooi geparkeerd voor de winkel . Goeie service hebben ze in die winkel . Ik heb ook iets anders ondekt. Als je met een vuurwapen op sommige mensen richt rennen ze niet weg, maar gaan zieken en je uitschelden (wat een stel ezels ). Ze krijgen een mooie ceadeutje van mij . Een kaliber 357 kogel door hun harsens van mij Desert Eagle . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Als je in de bowlingbal zaal bent en je gaat op een baan staan waar iemand anders gooit dan kan de bal tegen je aankomen en is er grote kans dat diegene alles mist^^ (niet echt een functie maar dacht zet toch maar hier neer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Een beetje off topic maar ik ga het toch posten. Als je een blikje sprunk tegen iemand gooit en de politie ziet het krijg je gewoon een wanted level. Belachelijk gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oldschool Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Een beetje off topic maar ik ga het toch posten. Als je een blikje sprunk tegen iemand gooit en de politie ziet het krijg je gewoon een wanted level. Belachelijk gewoon. Dus jij vind het normaal als jij op straat loopt en iemand gooit een blikje tegen je hoofd en als er dan een agent naast staat dat die niks doet? "k vind het realistisch, niet belachelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BadBoy777 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 auto laten in zijn plaats slippen laten draaien. gewoon mooi rondjes maken tot dat het banden kapot gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Een beetje off topic maar ik ga het toch posten. Als je een blikje sprunk tegen iemand gooit en de politie ziet het krijg je gewoon een wanted level. Belachelijk gewoon. Dus jij vind het normaal als jij op straat loopt en iemand gooit een blikje tegen je hoofd en als er dan een agent naast staat dat die niks doet? "k vind het realistisch, niet belachelijk haha das wel zo, maar past niet bij gta denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
abruzzese Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Bij Wikipedia staat een uitgebreide beschrijving van GTA IV : http://nl.wikipedia.org/wiki/GTA_IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Bij Wikipedia staat een uitgebreide beschrijving van GTA IV : http://nl.wikipedia.org/wiki/GTA_IV eeh ja en?.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.