Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

Bij Wikipedia staat een uitgebreide beschrijving van GTA IV : http://nl.wikipedia.org/wiki/GTA_IV

Hoe durf je... Wij hebben onze eigen site "wikigta.nl" :puh:


Je kan ook mensen bewerken met de hogedrukspuit van de brandweer. Politie en gangsters worden agressief als je op ze spuit. Je kan de brandweer het makkelijkst krijgen door "911" te bellen.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

De mens kan onderaan de helikopter vastpakken en blijft hangen in de lucht terwijl ik vlieg en daarna valt hij meer dan 500 meter naar beneden :bonk:

Offtopic: Ik heb je dit al zien posten bij drie topics :clown: .

Ontopic: Je zit soms wel van die trappen aan huizen hangen maar je kan er niet bij. Toch kan je erop:

1. Pak een hoge wagen als de trap hoog hangt (bv. Vrachtwagen)

2. Ga op de vrachtwagen

3. Loop erop, of spring nog een beetje ofzo, en je kan dus een heel trappen huis oplopen :D.

En nog iets, met een beetje fantasie, kan je best hoog komen met die freerun mogelijk heden :D, echt, ik loop heel vaak op huizen en ren overal naar toe enzo :D

heb ik ook al vaak gedaan, zo ben ik eens van de politie ontsnapt

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of dit al is genoemt want ga niet dit hele topic doorlezen:

voor xbox y ingedrukt houden, voor playstation ''triangle'' ingedrukt houden.

hierdoor gaat de motor van het voertuig uit. de lichten en de muziek dus ook.

(wel vet bv met een sanchez want die moet ie altijd kicken, ziet er bruut uit ^_^ )

wat ook wel grappig is is dat als je auto dan onwijs beschadigt is hij ook veeeel langer over doet om hem weer aan te krijgen en vaak 5x de sleutel om moet draaien ofzo :puh:

Bewerkt: door GTAmitch
Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of dit al is genoemt want ga niet dit hele topic doorlezen:

voor xbox y ingedrukt houden, voor playstation ''triangle'' ingedrukt houden.

hierdoor gaat de motor van het voertuig uit. de lichten en de muziek dus ook.

(wel vet bv met een sanchez want die moet ie altijd kicken, ziet er bruut uit ^_^ )

wat ook wel grappig is is dat als je auto dan onwijs beschadigt is hij ook veeeel langer over doet om hem weer aan te krijgen en vaak 5x de sleutel om moet draaien ofzo :puh:

gelukkig ben je niet de 1e die het zegt was het al bijna vergeten dat het kon :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

weetje dat je bij 'The heart of liberty city' kan komen? Dit doe je door bij het blijheidsbeeld(vrijheidsbeeld) met een heli op de bovenste verdieping te landen. daar heb je vier deuren aan elke kant 1. bij de deur die niet naar de stad wijst kan je inlopen. klim op de ladder en voila.. The heart Of Liberty City! :puh:

Bewerkt: door nival
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook nog iets ondekt!

als de politie je achtervolgt dan helpen soms de burgers ook wel dat ze zegmaar ook met hun eigen auto zich bij de achtervolging aansluiten :eten:

Zo, dat is realistisch zeg :duh: Kan me eerder voorstellen dat auto's expres voor jou gaan rijden om de politie te helpen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

weetje dat je bij 'The heart of liberty city' kan komen? Dit doe je door bij het blijheidsbeeld(vrijheidsbeeld) met een heli op de bovenste verdieping te landen. daar heb je vier deuren aan elke kant 1. bij de deur die niet naar de stad wijst kan je inlopen. klim op de ladder en voila.. The heart Of Liberty City! :puh:

Daar zijn al zoveel topics over bekend (dus oud nieuws) :D

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je foto's kan maken met zo fotocamera ik zie soms wel mensen met camera's enzo maar is dat mogelijk zou echt tof zijn weetje :tu::D

Ja je kan foto's maken met een whiz telefoon die krijg je van playboy x tijdens een missie weet allen de naaam niet meer alleen je vind ze niet terug waarschijnlijk omdat ze niet worden opgeslagen.

Bewerkt: door dynastus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...