IV trailer Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Bij Wikipedia staat een uitgebreide beschrijving van GTA IV : http://nl.wikipedia.org/wiki/GTA_IV Hoe durf je... Wij hebben onze eigen site "wikigta.nl" Je kan ook mensen bewerken met de hogedrukspuit van de brandweer. Politie en gangsters worden agressief als je op ze spuit. Je kan de brandweer het makkelijkst krijgen door "911" te bellen. Bewerkt: 5 mei 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 De mens kan onderaan de helikopter vastpakken en blijft hangen in de lucht terwijl ik vlieg en daarna valt hij meer dan 500 meter naar beneden Offtopic: Ik heb je dit al zien posten bij drie topics . Ontopic: Je zit soms wel van die trappen aan huizen hangen maar je kan er niet bij. Toch kan je erop: 1. Pak een hoge wagen als de trap hoog hangt (bv. Vrachtwagen) 2. Ga op de vrachtwagen 3. Loop erop, of spring nog een beetje ofzo, en je kan dus een heel trappen huis oplopen . En nog iets, met een beetje fantasie, kan je best hoog komen met die freerun mogelijk heden , echt, ik loop heel vaak op huizen en ren overal naar toe enzo heb ik ook al vaak gedaan, zo ben ik eens van de politie ontsnapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joost700 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 ik heb ondekt dat je met een glazenwassers lift omhoog en omlaag kan langs een gebouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 ik heb ondekt dat je met een glazenwassers lift omhoog en omlaag kan langs een gebouw Dat ontdekt iedereen wel, omdat je in het begin in een missie op zo'n lift moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik vind het ook wel grappig dat hobos je komen helpen als je vecht (met je vuisten). Zelf sla jij iemand eerst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) weet niet of dit al is genoemt want ga niet dit hele topic doorlezen: voor xbox y ingedrukt houden, voor playstation ''triangle'' ingedrukt houden. hierdoor gaat de motor van het voertuig uit. de lichten en de muziek dus ook. (wel vet bv met een sanchez want die moet ie altijd kicken, ziet er bruut uit ) wat ook wel grappig is is dat als je auto dan onwijs beschadigt is hij ook veeeel langer over doet om hem weer aan te krijgen en vaak 5x de sleutel om moet draaien ofzo Bewerkt: 12 mei 2008 door GTAmitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niko<3Kiki Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 weet niet of dit al is genoemt want ga niet dit hele topic doorlezen:voor xbox y ingedrukt houden, voor playstation ''triangle'' ingedrukt houden. hierdoor gaat de motor van het voertuig uit. de lichten en de muziek dus ook. (wel vet bv met een sanchez want die moet ie altijd kicken, ziet er bruut uit ) wat ook wel grappig is is dat als je auto dan onwijs beschadigt is hij ook veeeel langer over doet om hem weer aan te krijgen en vaak 5x de sleutel om moet draaien ofzo gelukkig ben je niet de 1e die het zegt was het al bijna vergeten dat het kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sgt_Nick Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 hoe kan je een hoe rmee in je auto nemen ? en waar staan die? dat is wel makkelijk om te weten, voor je levens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nival Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) weetje dat je bij 'The heart of liberty city' kan komen? Dit doe je door bij het blijheidsbeeld(vrijheidsbeeld) met een heli op de bovenste verdieping te landen. daar heb je vier deuren aan elke kant 1. bij de deur die niet naar de stad wijst kan je inlopen. klim op de ladder en voila.. The heart Of Liberty City! Bewerkt: 12 mei 2008 door nival Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 ik heb ook nog iets ondekt! als de politie je achtervolgt dan helpen soms de burgers ook wel dat ze zegmaar ook met hun eigen auto zich bij de achtervolging aansluiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 ik heb ook nog iets ondekt!als de politie je achtervolgt dan helpen soms de burgers ook wel dat ze zegmaar ook met hun eigen auto zich bij de achtervolging aansluiten Zo, dat is realistisch zeg Kan me eerder voorstellen dat auto's expres voor jou gaan rijden om de politie te helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 weetje dat je bij 'The heart of liberty city' kan komen? Dit doe je door bij het blijheidsbeeld(vrijheidsbeeld) met een heli op de bovenste verdieping te landen. daar heb je vier deuren aan elke kant 1. bij de deur die niet naar de stad wijst kan je inlopen. klim op de ladder en voila.. The heart Of Liberty City! Daar zijn al zoveel topics over bekend (dus oud nieuws) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 weet iemand hoe je foto's kan maken met zo fotocamera ik zie soms wel mensen met camera's enzo maar is dat mogelijk zou echt tof zijn weetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Je kunt alleen (in-game) foto's maken met je GSM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) weet iemand hoe je foto's kan maken met zo fotocamera ik zie soms wel mensen met camera's enzo maar is dat mogelijk zou echt tof zijn weetje Ja je kan foto's maken met een whiz telefoon die krijg je van playboy x tijdens een missie weet allen de naaam niet meer alleen je vind ze niet terug waarschijnlijk omdat ze niet worden opgeslagen. Bewerkt: 12 mei 2008 door dynastus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.