diamond Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 en je kan toch ook auto's kopen via het internet hoe gaat dat dan in zijn werk wandt dan staat er zo nummer bij een auto da bel ik dat en dan niks het nummer niet in gebruik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 en je kan toch ook auto's kopen via het internet hoe gaat dat dan in zijn werk wandt dan staat er zo nummer bij een auto da bel ik dat en dan niks het nummer niet in gebruik Het werkt alleen bij bepaalde missies... jammer genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 en je kan toch ook auto's kopen via het internet hoe gaat dat dan in zijn werk wandt dan staat er zo nummer bij een auto da bel ik dat en dan niks het nummer niet in gebruik Het werkt alleen bij bepaalde missies... jammer genoeg weet je dan misschien ook welke missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Maar bij één missie alleen de opdrachtgever staat (nog) niet op wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) het is een missie op het 3rde eiland je moet zogenaamd een auto van een mevrouw kopen, en vervolgens ontvoer je haar[/font] edit: de missie heet: I'll take her Bewerkt: 12 mei 2008 door WWW.outer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 het is een missie op het 3rde eilandje moet zogenaamd een auto van een mevrouw kopen, en vervolgens ontvoer je haar[/font] dam daar zit ik me nou net zo op te verheugen shoppen enzo via het internet ook de ringtones op me mobiel kan ik niet kopen die ondersteunt mijn telefoon niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Je mag ook niet op de landingsbanen komen van Francis International. Dan krijg je 4 sterren wanted level. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
portu7112 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.Kwam ik net toevallig achter..... Maar dan wordt hij naar den tijd moe, mijn broer heeft ondekt dat als je in de multiplayer één keer kort en dan de hele tijd X in blijft drukken Niko heel lang kan blijve sprinte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azgeleor Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Je kunt groot licht aanzetten in de auto. hoe doe je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Bij de Ps3 moet je vierkantje ingedrukt houden bij X-doos weet ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the max Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.Kwam ik net toevallig achter..... Maar dan wordt hij naar den tijd moe, mijn broer heeft ondekt dat als je in de multiplayer één keer kort en dan de hele tijd X in blijft drukken Niko heel lang kan blijve sprinte dat is inderdaad zo, maar volgens mij als je X ingedrukt houd rent hij wel ff hard, maar niet ff lang je kan trouwens niet met niko spelen in de multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the max Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Bij de Ps3 moet je vierkantje ingedrukt houden bij X-doos weet ik het niet. Bij de X-Doos doe je het door X ingedrukt te houden, een vriend van me heeft hem ook de X-doos. Bewerkt: 12 mei 2008 door the max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 ik heb weer iets gevonden over wapens als je dood gaat gaat er volgens mij $500 van je rekening en houd je alle wapens als je door de politie wordt gepakt gaat er volgens mij ook $500 van je rekening en worden al je wapens plus de kogels in beslag genomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Er gaat 10% van je geld als je dood gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Er gaat 10% van je geld als je dood gaat. Met een max van 10duizend per keer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.