Jump to content

Ondekte functie's


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 323
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • delano08

    13

  • Hackman

    11

  • Little Jacob

    9

  • diamond

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

en je kan toch ook auto's kopen via het internet hoe gaat dat dan in zijn werk wandt dan staat er zo nummer bij een auto da bel ik dat en dan niks het nummer niet in gebruik

Het werkt alleen bij bepaalde missies... :duh: jammer genoeg :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

en je kan toch ook auto's kopen via het internet hoe gaat dat dan in zijn werk wandt dan staat er zo nummer bij een auto da bel ik dat en dan niks het nummer niet in gebruik

Het werkt alleen bij bepaalde missies... :duh: jammer genoeg :cya:

weet je dan misschien ook welke missies?

Link to comment
Delen op andere websites

het is een missie op het 3rde eiland

je moet zogenaamd een auto van een mevrouw kopen, en vervolgens ontvoer je haar[/font]

edit: de missie heet: I'll take her

Bewerkt: door WWW.outer
Link to comment
Delen op andere websites

het is een missie op het 3rde eiland

je moet zogenaamd een auto van een mevrouw kopen, en vervolgens ontvoer je haar[/font]

dam daar zit ik me nou net zo op te verheugen shoppen enzo via het internet ook de ringtones op me mobiel kan ik niet kopen die ondersteunt mijn telefoon niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.

Kwam ik net toevallig achter..... ^_^

Maar dan wordt hij naar den tijd moe, mijn broer heeft ondekt dat als je in de multiplayer één keer kort en dan de hele tijd X in blijft drukken Niko heel lang kan blijve sprinte

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel snel op X achter elkaar drukt gaat Niko nog harder dan normaal rennen.

Kwam ik net toevallig achter..... ^_^

Maar dan wordt hij naar den tijd moe, mijn broer heeft ondekt dat als je in de multiplayer één keer kort en dan de hele tijd X in blijft drukken Niko heel lang kan blijve sprinte

dat is inderdaad zo, maar volgens mij als je X ingedrukt houd rent hij wel ff hard, maar niet ff lang

je kan trouwens niet met niko spelen in de multiplayer :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Ps3 moet je vierkantje ingedrukt houden bij X-doos weet ik het niet.

Bij de X-Doos doe je het door X ingedrukt te houden, een vriend van me heeft hem ook de X-doos.

Bewerkt: door the max
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer iets gevonden over wapens

als je dood gaat gaat er volgens mij $500 van je rekening en houd je alle wapens

als je door de politie wordt gepakt gaat er volgens mij ook $500 van je rekening en worden al je wapens plus de kogels in beslag genomen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...