Jump to content

MP Xbox360


Q-Dance

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb even een kleine vraag over de GTA 4 MP

Als je FREE MODE doet. dan kom je automatisch in een game terecht met andere mensen!

is het ook mogelijk om gewoon free mode met je vrienden te spelen? dus met ze 3e bijv.

Als je in de ''lobby'' ben. waar je ook een soort van free mode hebt, kun je wel spelen met je vrienden, alleen is er dan geen politie aanwezig in het spel. wie kan mij helpen?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb een vraag. heb je xbox live nodig om multiplayer te kunnen spelen?

want bij mij zegt hij dat ik niet ingelogd ben.

Je hebt Xbox Live (Gold lidmaatschap) nodig om online te kunnen. Xbox Live kost 20 euro voor 3 maanden. Als je je Xbox net hebt gekocht krijg je gratis 30 dagen een Gold lidmaatschap. Je moet natuurlijk wel jou internet kabel in je Xbox pluggen.

Hallo,

Ik heb even een kleine vraag over de GTA 4 MP

Als je FREE MODE doet. dan kom je automatisch in een game terecht met andere mensen!

is het ook mogelijk om gewoon free mode met je vrienden te spelen? dus met ze 3e bijv.

Als je in de ''lobby'' ben. waar je ook een soort van free mode hebt, kun je wel spelen met je vrienden, alleen is er dan geen politie aanwezig in het spel. wie kan mij helpen?

Bedankt!

Sorry.. Ik heb daar geen verstand van. Ik weet zeker dat iemand anders er antwoord op kan geven. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb even een kleine vraag over de GTA 4 MP

Als je FREE MODE doet. dan kom je automatisch in een game terecht met andere mensen!

is het ook mogelijk om gewoon free mode met je vrienden te spelen? dus met ze 3e bijv.

Als je in de ''lobby'' ben. waar je ook een soort van free mode hebt, kun je wel spelen met je vrienden, alleen is er dan geen politie aanwezig in het spel. wie kan mij helpen?

Bedankt!

ja dat kan dan moet je zelf een game aan maken en dan private slots op max zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is multiplayer, dus dan heb je uiteraard internet nodig, iig als je tegen andere mensen 'online' wilt spelen, dan moet je toch echt je Xbox verbinnen met een netwerk. En moet je Xbox Live Gold hebben. Meer informatie daarover kun je vinden op deze website neem ik aan. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb even een kleine vraag over de GTA 4 MP

Als je FREE MODE doet. dan kom je automatisch in een game terecht met andere mensen!

is het ook mogelijk om gewoon free mode met je vrienden te spelen? dus met ze 3e bijv.

Als je in de ''lobby'' ben. waar je ook een soort van free mode hebt, kun je wel spelen met je vrienden, alleen is er dan geen politie aanwezig in het spel. wie kan mij helpen?

Bedankt!

ja dat kan dan moet je zelf een game aan maken en dan private slots op max zetten!

Nog even een vraagje dan!

hoe kan je een eigen game maken? want als ik zeg maar met me Telefoon op multiplayer klik.

kom ik een een lobby ( Liberty City ) daar kan ik ook een beetje rond renne. alleen zonder politie.

Wil ik een Game Modes doen. bijvoorbeeld FREE MODE dan klik ik daarop. en kom ik automatisch in een bestaande server.. hoe kan ik er dan zelf een maken?

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is heb je een maand gratis Gold erbij gekregen. ik iig wel

Ja klopt.

dat heb ik er ook bijgekregen.

maar niet iedereen krijgt die erbij hoorde ik!

Tuurlijk krijgt iedereen die er wel bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...