[-HaNsSiE-] Geplaatst: 13 mei 2004 Rapport Geplaatst: 13 mei 2004 ik heb mijn abonement laten aflopen (norton) maar ik heb gelukkig al wel genoeg up-dates op mijn comp staan Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ik heb een betaalde mcfee Virus scan en een firewall....hij is heel goed en update hem bijna elke dag :lol: Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Geplaatst: 7 juli 2004 Hey als ik mijn pc op stand by zet word hij na 10 seconden automatisch weer opgestart! Ben ik ook door het virus getroffen??!?!? ik heb zonealarm als firewall en avast antivirus als scanner. Wat is er aan de hand? Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 ik heb het-denk ik- ook gehad dat leuke virusje maar bij het insteken van de norton reboot disk werkte mn pc-jtje weer braaaaaaaaafjes mee Reageren
Basje Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Ik heb norton AV 2005 en ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die altijd virussen krijgen ik zit hier thuis op een netwerk met mijn vader en me zusje die hebben altijd last van virussen en ik niet ik update elke dag ( als er update's zijn ) en mijn vader en zusje ook ik heb er trouwens ook nog Ad-Aware op staan werkt prima. :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Check voortaan eerst ff naar de datum man. Je bumped een topic van een jaar oud, en je post nogal onzinnig ook -_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.