storm75 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind de muziek echt beroerd .. echt jammer van de vorige delen waren juist zo goed . Nu mijn vraag kan je ook je eigen muziek in de game zetten ( XBOX 360 ) ? en hoe doe je dat . IK wil de muziek van san andreas of vice city erin zetten kan dat ? Thanks alvast ! Reageren
jason31 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind de muziek echt beroerd .. echt jammer van de vorige delen waren juist zo goed . Nu mijn vraag kan je ook je eigen muziek in de game zetten ( XBOX 360 ) ? en hoe doe je dat . IK wil de muziek van san andreas of vice city erin zetten kan dat ? Thanks alvast ! Ik vind de muziek ook wel wat minder, helemaal vergeleken vice city. Veel gelul zodat je telkens zapt. Vindt de Electro en rock zender het leukst tot nu toe. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Beroerd??? Ik vind het weer super goed. Ik vind die Jazz lekker klinken en er was een Neyo numer op die uit dit jaar komt. Reageren
storm75 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 weet iemand of ik mijn eigen muziek op mijn xbox kan zetten en dan GTA spelen ? Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ja dat kan, gewoon mp3 speler in je xbox proppen, streamen vanaf je pc of een cd rippen. Klik op guide button en daar kun je ergens je muziek selecteren en de rest wijst zich vanzelf. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als je van Hiphop houdt dan vind ik die juist hele goed muziek zenders. Er zijn 2 echte rap zenders en 1 spaanse styl rap zender. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind de muziek verreweg het beste van de reeks tot nu toe. Is natuurlijk onwijs smaakgebonden Queen zit er in, in mijn ogen de beste band ooit Reageren
The Wizard Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind de muziek goed. Er zit leuke muziek bij. Reageren
steintje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind de muziek verreweg het beste van de reeks tot nu toe. Is natuurlijk onwijs smaakgebonden Queen zit er in, in mijn ogen de beste band ooit ik vind the beatles en the rolling stones beter en daarna ook queen op nummer 3 ja. Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind de muziek verreweg het beste van de reeks tot nu toe. Is natuurlijk onwijs smaakgebonden Daar sluit ik mij bij aan Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Is maar net waar je van houdt Reageren
Racingfreak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Die muziek valt een klein beetje tegen. De muziek van Vice City vind ik nog altijd het beste. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind het echt super vette muziek. Vooral die hardcore radio (L.C.H.C. volgens mij) en die radio met alleen maar Bob Marley, heerlijk! Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bob Marley!? Dat is mijn favoriet!! Welke zender? dan weet ik dat alvast... Helaas is Bob Marley gestorven aan kanker... Reageren
thug Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik vindt de muziek echt goed lol er zit zelf een liedje in van eurovisie song festival. dat van rusland een paar jaar geleden gewonnen is denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.