Jump to content

met welke besturing spelen jullie ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij instellingen kan je 2 modes van controls kiezen,met dewelke spelen jullie?

Ik speel met de die waar X gas is,en vierkantje=remmen :tu: (verandert dus).

grts

Geplaatst:

ik denk dat ik bij die van mij ook gewoon de oldskool besturing GTA3, GTA VC, GTA SA besturing in ga stellen.

Geplaatst:

Ik heb het nog gewoon op de instelling staan met R2 gassen.

Maar ik denk dat ik het toch maar eens op classic ga zetten zoals jullie al zeggen.

Is toch fijner..

Geplaatst:

Als ik hem krijg ga ik hem daar ook op zetten... Ik vraag me af waarom ze dat anders hebben gedaan...

Geplaatst:

Wat ik trouwens wel echt super vet gemaakt vind, is die SIXAXIS functie, dat je je controller moet kantelen om te sturen enzo. Het is pittig, maar wel lachten voor een keer :D

Geplaatst:

Kheb hem op de 'nieuwe' instelling staan, R2 gassen en L2 remmen dus. Je kan dan makkelijker 'half'gas geven wat handig is om toch met een beetje snelheid door bochten heen te gaan. Daarnaast zijn Motorstorm en Gran Turismo ook gewoon met R2 gas, dus dat ben ik wel gewend :)

Geplaatst:
Kheb hem op de 'nieuwe' instelling staan, R2 gassen en L2 remmen dus. Je kan dan makkelijker 'half'gas geven wat handig is om toch met een beetje snelheid door bochten heen te gaan.

Zelfde hier :tu:

Geplaatst:

ik doe de nieuwe besturing. je weet maar nooit of dit de standaard wordt en verandering is opzich wel goed. wel zet ik sommige six-axis functies uit, dit vind ik namelijk irritant soms.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...