sven311 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Bij instellingen kan je 2 modes van controls kiezen,met dewelke spelen jullie? Ik speel met de die waar X gas is,en vierkantje=remmen (verandert dus). grts Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik denk dat ik bij die van mij ook gewoon de oldskool besturing GTA3, GTA VC, GTA SA besturing in ga stellen. Reageren
thug Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb de classic gekozen die ben ik ook het meest gewend. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb het nog gewoon op de instelling staan met R2 gassen. Maar ik denk dat ik het toch maar eens op classic ga zetten zoals jullie al zeggen. Is toch fijner.. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als ik hem krijg ga ik hem daar ook op zetten... Ik vraag me af waarom ze dat anders hebben gedaan... Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat ik trouwens wel echt super vet gemaakt vind, is die SIXAXIS functie, dat je je controller moet kantelen om te sturen enzo. Het is pittig, maar wel lachten voor een keer Reageren
Jovatov Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Kheb hem op de 'nieuwe' instelling staan, R2 gassen en L2 remmen dus. Je kan dan makkelijker 'half'gas geven wat handig is om toch met een beetje snelheid door bochten heen te gaan. Daarnaast zijn Motorstorm en Gran Turismo ook gewoon met R2 gas, dus dat ben ik wel gewend Reageren
MarXmaN Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Kheb hem op de 'nieuwe' instelling staan, R2 gassen en L2 remmen dus. Je kan dan makkelijker 'half'gas geven wat handig is om toch met een beetje snelheid door bochten heen te gaan. Zelfde hier Reageren
GTAAGEK Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 met SIXAXIS is het ook vet dat je kunt herladen Reageren
Hayte Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb de nieuwe besturing gekozen vind ik wat echter voelen, net alsof die knoppen gaspedalen zijn Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik geloof dat het standard noemt met die R2 is gas geven (is wel wennen ) Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Morgen zet ik hem op classic,, Reageren
danielb Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik doe de nieuwe besturing. je weet maar nooit of dit de standaard wordt en verandering is opzich wel goed. wel zet ik sommige six-axis functies uit, dit vind ik namelijk irritant soms. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.