Jon-asses Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb GTA IV nog niet maar dit probleem komt dat alleen voor met 60 GB? Ikzelf heb de 40 GB en wil wel weten of GTA IV bij mij problemen kan opleveren. Dus Huybson en robin bbb hebben jullie 60 GB versie? Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Whoaa!!! 5 min. spelen en dan je PS3 stuk, is het meest zuigende wat je kan overkomen! Shit, sommige mensen zijn echte heel erge pechvogels! Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 dit probeleem is algemeen bekent, als je een 60 GB ps3 hebt, ik heb ook een 60 GB, maar ik merk niks, dus dit is niet altijd zo... Reageren
leonpwner Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik heb 40 gb versie loopt ook vast nu weer tijdje niet maar soms loopt hij vast. echt irritant ligt het aan ps3 of gta? Reageren
danielb Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik heb een 40gb ps3. als ik de autosave aan heb loopt ie heel soms vast. maar als ik de autosave uitzet heb ik nergens last van en bovendien gaat het laden ook nog wat sneller. nadeel daarvan is dat je steeds naar je huis moet om te saven, maar dat ben ik toch nog gewend van de vorige gta's Reageren
steintje Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik heb ook een 40 gb ps3 het spel doet het perfect. Reageren
gta-vct Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik heb ook een 40 gb ps3 het spel doet het perfect. heb je internet verbinding? dus gewoon op de ps3, niet speciefiek met Multi player maar gewoon internet, aangemeld bij gamingnetwerk e.d. klas ergens wat dat het kon zijn dat je verbonden was met het internet ofzo Reageren
danielb Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben iig wel verbonden met internet, maar nu ik de autosave uit heb gezet loopt het perfect Reageren
Huybson Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben iig wel verbonden met internet, maar nu ik de autosave uit heb gezet loopt het perfect Heb een 60 GB, heb een goede 100 MBIT internet provider. En het is zwaar kut. Net alles geformatteerd (lange versie) en nog loopt hij vast tijdens "installeren". Ook al ligt het aan internet, dan gaat nergens over. Hij moet gewoon goed doen, anders vallen ze maar kapiot. Kost allemaal geld zat! Reageren
Huybson Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 ik ben iig wel verbonden met internet, maar nu ik de autosave uit heb gezet loopt het perfect Heb een 60 GB, heb een goede 100 MBIT internet provider. En het is zwaar kut. Net alles geformatteerd (lange versie) en nog loopt hij vast tijdens "installeren". Ook al ligt het aan internet, dan gaat nergens over. Hij moet gewoon goed doen, anders vallen ze maar kapiot. Kost allemaal geld zat! Kan iemand mij een email geven waar ik bij sony mocht zijn, als game mania hem niet in behandeling mocht geven. Heb net nog een keer zonder internet geprobeerd maar dat helpt helemaal niks. Kortom mijn ps3 is dead. ***** it! Reageren
Abnormaal Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hier loopt hij ook af en toe vast, maar gelukkig kan ik na een reset gewoon terug spelen. Reageren
denven Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik speel hem net 5 minuten, liep toen vast, en sindsdien alleen maar gekut. Hij laadt nu niet meer door, en als ik het spel start krijg ik alleen steeds die foto's/ tekeningen te zien.Mooi kut, weet iemand hoe lang dit kan duren? Ik heb even alles save game en de rest eraf gegooid. Maar hij doet vrij weinig. Iemand die ik ken had dit ook, die zei: Ik heb me hele systeem opnieuw ingesteld, (dus resetten) en nu doet hij het als de beste zegt ie Reageren
perry28 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik speel hem net 5 minuten, liep toen vast, en sindsdien alleen maar gekut. Hij laadt nu niet meer door, en als ik het spel start krijg ik alleen steeds die foto's/ tekeningen te zien.Mooi kut, weet iemand hoe lang dit kan duren? Ik heb even alles save game en de rest eraf gegooid. Maar hij doet vrij weinig. he kerel is mooi kut ik heb zelf ook de 60 gb de intalatie duurd inderdaat even bij mij ook maar nu werkt het perfect verder dus denk inderdaat dat jij pecht heb met of je ps3 of gta 4 hoop snel dathet werkt voor je Reageren
gta-vct Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb gistermiddag een heel wat aantal uur gespeeld, geen 1x vastgelopen, de 29e wel last van gehad, heel vreemd ff afkloppen dan maar Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik heb 40 gb maar ik heb dezelfde probleem als de topicstarter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.