Biocount Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Nergens problemen mee en als ie wel kapot gaat koop ik meteen een nieuwe Reageren
Robin B Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik breng hem zo terug dan wordt ie gefixd <----greetz----> Robin bbb Reageren
Huybson Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik breng hem zo terug dan wordt ie gefixd <----greetz----> Robin bbb Waar breng je hem heen ? Reageren
J@sko Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb nu speel het nu voor 2e dag. ook om de paar seconden vastlopers. NIET TE SPELEN ZOwaar ligt het aan? ik heb gister ps3 met GTA4 pakket gekocht. groeten Ik heb hetzelfde probleem op mijn PS3 40Gb. Om de 15 sec freezet die even 1 sec en gaat weer verder, en zo de hele tijd. Ik heb de gamedata verwijderd,opnieuw geinstalleerd. Vervolgens de auto-save functie uitgezet. Het probleem is opeens verdwenen Twee missies later deed ik de auto-save functie weer aan en tot nu toe nog geen problemen mee gehad, egt vaag. Mja kben iig blij dattie niet meer hapert, kstond echt op t punt die gaste bij Bart Smit te gaan killen. Reageren
freestyla Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb ook een ps3 60gb maar zit al op 2de eiland zonder problemen. De schrik zit er nu wel in als ik dit hier allemaal lees k weet niet wat ik ga doen moest hij vast lopen maar t zal ni schoon zijn. Weet iemand of het altijd in het begin is dat hij vast loopt dan zal het bij mij mss niet gebeuren. Reageren
gtamelle Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Gebeurt dit ook vaak bij de Xbox 360? Ik heb er zelf nog geen last van gehaald, helemaal nixxxxx (heb geen ps3 hoor). Maar ik hoop niet dat het hier ook op is :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.