michaelfivez Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Weet iemand hoeveel keer GTA is verkocht de eerste dag? Aangezien geen enkel winkel in Leuven GTA nog heeft moeten deze redleijk indrukwekkend zijn Reageren
Alchemy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Geen idee. was weer veel op het nieuws en in de krant vandaag En hier ook in Groningen alles uitverkocht! Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 vriend van mij had om 3 uur ofzo een van de allerlaatste in Breda, ik was niet geweest was zo lui om online te bestellen maar heb hem nou nog niet Reageren
MarXmaN Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Weet iemand hoeveel keer GTA is verkocht de eerste dag? Aangezien geen enkel winkel in Leuven GTA nog heeft moeten deze redleijk indrukwekkend zijn Wereldwijd geloof ik zo'n 6 miljoen keer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.