Jump to content

Font probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een paar dagen last van dit probleem:

bugxp7.png

Het kwam nadat ik alle fonts (lettertype) naar een andere map gekopieerd had. Tijdens het kopieeren ging er iets mis, maar toen ik alle fonts terug kopieerde deed hij het weer. Maar sindsdien heb ik nogsteeds problemen bij sommige programma´s. Ik heb geen idee welke fonts het niet doen. Ik heb dit overigens niet alleen bij Soldat, (plaatje hierboven) maar ook bij programma´s als Alzip. Kan iemand mij a.u.b. helpen?

Mvg,

warrock_123_321

Geplaatst:
Doe een Systeemherstel.

Maar dan word tog ook mijn harde schijf gewist? Ik wil eerst weten of er geen alternative oplossing is.

Geplaatst:

Je harde schijf wordt niet gewist. Je pikt een herstelpunt uit, en alle systeemgegevens worden weer zoals ze waren op dat punt.

Geplaatst:
Je harde schijf wordt niet gewist. Je pikt een herstelpunt uit, en alle systeemgegevens worden weer zoals ze waren op dat punt.

Oke, badankt. Ik ga het zo proberen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

*bump + dubbelpost*

Het werkt niet! Ik heb ook windows al opnieuw geinstalleerd maar dat werkte ook al niet!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...