Jump to content

PSP Virtua Tennis World Tour

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb sinds vandaag Virtua Tennis World Tour gekocht voor mijn psp, harstikke toffe game, alleen ik snap iets niet helemaal. Bij de mode: world Tour, je hebt dan zo'n wereld bol met allerlei verschillende trainingen, die heb ik dus nu al heel vaak gedaan maar niet allemaal geslaagd (sommige zijn best lastig...) maar of je daarmee wint of verliest er komt wel altijd wat punten voor je vaardigheden bij, zit nu rond lvl 3/4 ongeveer. Maar er komt ook vaak een stadium op die wereld bol waar je dus kan spelen om geld te verdienen maar dan staat er altijd als ik er op klik: '' Your ranking isn't high enough to enter the tournament'' . Naast dat zelfde staduim staat er dan bijv. pijltje omhoog 130 en mijn Rank rechts boven staat altijd op 300... Heel vreemd want het stijgt of daalt helemaal niet... :duh: Kan iemand mij hiermee helpen?

Geplaatst:

Je bent al een heel eind op de goede weg. Eerst is het inderdaad verstand te trainen zodat je beter word en vervolgens moet je wedstrijden spelen die voor jou rank toegankelijk zijn. Deze komen vanzelf langs en dan begin je hem door op het stadion te klikken (wat je al aangaf). Het is dus eerst even zoeken naar een "rank 300+ wedstrijd" en als je deze gaat spelen zal je rank ook steeds beter worden en kan je later ook de wedstrijden spelen die jij aangaf.

Succes ermee,

Ikkes.

Geplaatst: (bewerkt)

Ben ondertussen al weer een stuk verder. Alleen heb ik nu 95.000 aan geld waarvan ik al het beste tennisracket heb gekocht alle stadions in die ''shop''(weet niet waar dat voor is) , kleding en contracten met die goeie spelers. Dus heb eigenlijk niks meer om te kopen terwijl me geld stijgt.. Word die shop niet groter ofzo? En ik kwam 2 dagen geleden er achter dat ik dus ook nog een vrouwlijke speler heb... Dus die ben ik nu ook aan het trainen alleen best iritant want je moet steeds afwisselen met het trainen.

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...