Jump to content

Volle 100% procent.


Follow

Recommended Posts

Missie(s): Alles

Cheaten: (ja/nee)

Overig: Alles 100% procent.

Platform: Xbox 360

Heb geen zin om gelijk alle missies te doen, wil direct alles kunnen.

En ja, ik ga wel alle missies doen.

Trouwens, Dutchy, is het niet een goed idee om in het lijstje Platform: te plaatsen.

Want straks krijg iemand die van de PS3 inplaats van de X360 of andersom.

Link to comment
Delen op andere websites

Savegame Aanvraag

Het kan aan mij liggen, maar je vraagt hier savegames aan, je zet ze niet te download voor mensen :7 ...

de bedoeling is dat je een savegame post als je vast zit en iemand anders die download, de missies voor je doet en je savegame terug geeft met de gedana missies.

EN misschien is het handig dat in het belangerijke topic plek, een topic komt waarin piekfijn word uitgelegt hoe je savegames download, upload.

En voor je 100 procent savegame kun je beter op google zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is pas sinds gisteren te koop dus waarschijnlijk heeft nog geen ENKELE site de 100% savegame, ik zou zeggen, ga het lekker zelf spelen

GTA IV is geleaked dus er zullen wel mensen zijn die misschien al 100% hebben

Maar hoe wil je een savegame op de 360 zetten?

alle savegames zijn gamertag gebonden, dus als ik bij mij een aanmaak kan ik hem alleen bij mij loaden en niet op een andere gamertag

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar een 100 % Savegame zoekt kun je het beste hier kijken, maar aangezien de game net uit is is het volkomen nutteloos een 100 % Savegame aan te vragen of te gaan zoeken op een fansite zoals GTAGames.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijne savegame op de 60 procent, dat betekend dus dat de storyline complete is.

Maar niet 100 procent, maar de hoofdmissie's zijn gedaan. Alleen 2 minpuntjes;

1. Ik heb playboy laten leven, dat zorgt ervoor dat je zijn huis niet krijgt.[/font]

2. Ik heb gekozen voor de optie Geld i.p.v Wraak en dat zorgt ervoor dat roman dood is.[/font]

En omdat ik niet zo blij bent met deze keuzes van hierboven zoek ik nog een 55 procent savegame of hoger van iemand. Maargoed, ik post mijne hieronder wel.

BLES00229SGTA400.rar

Veel gameplezier!

LJ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijne savegame op de 60 procent, dat betekend dus dat de storyline complete is.

Maar niet 100 procent, maar de hoofdmissie's zijn gedaan. Alleen 2 minpuntjes;

1. Ik heb playboy laten leven, dat zorgt ervoor dat je zijn huis niet krijgt.[/font]

2. Ik heb gekozen voor de optie Geld i.p.v Wraak en dat zorgt ervoor dat roman dood is.[/font]

En omdat ik niet zo blij bent met deze keuzes van hierboven zoek ik nog een 55 procent savegame of hoger van iemand. Maargoed, ik post mijne hieronder wel.

BLES00229SGTA400.rar

Veel gameplezier!

LJ :cya:

Wat gebeurd er als je dat anders had gedaan dan? ik zit namelijk op 2e eiland ;)

Bewerkt: door mikevee
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als je dus meteen voor wraak kiest dan gaat Kate Mcreary dood, en als je voor geld kiest gaat roman dood en wilt kate je niet meer spreken. [/font]

Dat is oowk lekker leuk zeg :cry: (Klote Kate[/font] :schater:)

Maar download ik hem wel gewoon als ''Door de stad heen crossen savegame'' :puh:

Bewerkt: door mikevee
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik had hier laast een savegame aanvraag gedaan rond de 50 procent. Nou die heb ik dus gekregen van iemand (die overigens wel gecheat heeft) en daar heb ik dus gekozen voor Wraak. (als je wilt weten wat dat inhoud zie reactie's hierboven). Dus die post ik dan ook wel en als het goed is, is dit de goede. Anders stuur maar PM;

LJ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijne savegame op de 60 procent, dat betekend dus dat de storyline complete is.

Maar niet 100 procent, maar de hoofdmissie's zijn gedaan. Alleen 2 minpuntjes;

1. Ik heb playboy laten leven, dat zorgt ervoor dat je zijn huis niet krijgt.[/font]

2. Ik heb gekozen voor de optie Geld i.p.v Wraak en dat zorgt ervoor dat roman dood is.[/font]

En omdat ik niet zo blij bent met deze keuzes van hierboven zoek ik nog een 55 procent savegame of hoger van iemand. Maargoed, ik post mijne hieronder wel.

BLES00229SGTA400.rar

Veel gameplezier!

LJ :cya:

Ik heb 63.05% gedaan. ik heb playboy x gedood en ik heb gekozen voor het geld. Ik raak niet verder dan dimitri te volgen in die helikopter. Dus zal ik nog maar blijven zoeken naar een savegame waar die missie voorbij is.

Wat gebeurd er als je dat anders had gedaan dan? ik zit namelijk op 2e eiland ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...