Matt_buffalo Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Als ik dit download en op me ps3 zet, kan ik dan later de missies die ik niet heb gedaan opnieuw beginnen ? Beetje domme vraag waarschijnlijk maar ik weet niet hoe het precies zit. Kan ik dan bv een game met die 100% hebben en een andere game waar ik m'n missies moet spelen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Als ik dit download en op me ps3 zet, kan ik dan later de missies die ik niet heb gedaan opnieuw beginnen ? Beetje domme vraag waarschijnlijk maar ik weet niet hoe het precies zit. Kan ik dan bv een game met die 100% hebben en een andere game waar ik m'n missies moet spelen ? Je hebt in totaal iets van een 13 slots in GTA IV, dus je kan 13 verschillende savegames hebben, maar je moet er dan wel op letten dat je niet saved over een bestaande savefile of een bestaande overschrijft als je er een nieuwe op zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.