DjonJuan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Las in de handleiding dat als je een taxi wilt nemen dat je moet fluiten. Heb alles geprobeerd maar het lukt me niet. Weet iemand hoe? Bewerkt: 29 april 2008 door DjonJuan Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Voor Ps3 moet je L1 doen bij een taxi, Nico zal gaan fluiten en de taxi zal (meestal) stoppen... Greetz Edit:Voor de X-doos heb ik geen idee Bewerkt: 29 april 2008 door hackman Reageren
DjonJuan Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Voor Ps3 moet je L1 doen bij een taxi, Nico zal gaan fluiten en de taxi zal (meestal) stoppen...Greetz Edit:Voor de X-doos heb ik geen idee Ik heb de PS3 versie dus zal het eens proberen. Bedankt! Reageren
kevkeg Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 bij de xdoos is het L1 R1 tegelijk indrukken of alleen L1 moet je maar proberen Reageren
Remy101 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Met de 360 is het de LB knop Reageren
DjonJuan Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd met L1 echt vanuit alle hoeken en standen maar het lukt me niet hoor Moet je soms eerst een missie doen ermee ofzo? Reageren
gtagido Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd met L1 echt vanuit alle hoeken en standen maar het lukt me niet hoor Moet je soms eerst een missie doen ermee ofzo? ik kan dat nu ook. maar dat is pas na een bepaalde missie ofzoo.... volgensmij bij de 4e Reageren
firef0x Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 bij de ps3 is het 3hoekje ingedrukt houden dan stapt ie in als passagier. (ik heb alleen clasical controlls en niet de standaard.) Reageren
Alchemy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd met L1 echt vanuit alle hoeken en standen maar het lukt me niet hoor Moet je soms eerst een missie doen ermee ofzo? hallo, Voor zover ik weet is het zo bij de 360 dat je eerst een paar missie's moet doen voordat die optie is vrijgespeeld Bij 360 is het zo dat je ongeveer 5 of 6 missie's moet doen na de missei "A bull in a china shop" heb je hem vrijgespeeld ps3 idem dito [/font] Reageren
Hayte Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 je kan al gelijk naar een taxi fluiten... je moet op zoek gaan naar een taxi, L1 (of LB) INGEDRUKT houden, wachten tot de taxi stopt, driehoek INGEDRUKT (L1 nog steeds ingedrukt) houden (anders jat je de taxi), en dan kiezen waar je naar toe wil btw, na een paar missie's kan je van Roman's taxi bedrijf een gratis taxi bestellen (als hij het niet druk heeft, dan moet je naar Roman bellen, en dan komt er een bruine taxi, en dan kan je daar gratis mee reizen maar die gast die rijdt is altijd pisst [/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.