freestyla Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik heb gta 4 nog niet zo lang maar hoe verdien je wat extra geld naast de missies ? Bewerkt: 30 april 2008 door freestyla Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ga naar een bankautomaat (moet je wel even zoeken) wacht tot dat iemand er gaat pinnen, schiet hem dan neer en pak zijn geld. Is vaak best veel als ze net gepint hebben. Reageren
Follow Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ga naar een bankautomaat (moet je wel even zoeken) wacht tot dat iemand er gaat pinnen, schiet hem dan neer en pak zijn geld. Is vaak best veel als ze net gepint hebben. Eeuhm, kan je niet gewoon het aparaat openbreken? Of een bank overvallen. Reageren
smarties Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je kan je neef Roman bellen en hem vragen of hij werk heeft. Dan kan je voor hem mensen wegbrengen in een taxi!!! Reageren
Hayte Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb gta 4 nog niet zo lang maar hoe verdien je wat extra geld naast de missies ?(taxi of vigilante missies lijken er niet meer in te zitten) taxi en vigilante kan wel.... taxi bij Roman na een paar missie's, dan moet je hem bellen, en voor vigilante moet je een politie auto jatten, op de computer van de politie gaan, en dan de 2de optie, geloof ik... Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hoe open je je kofferbakJa, dit zou ik ook wel eens willen weten. Dus bij deze : "Jongens, weten jullie toevallig hoe je je kofferbak moet openen ? Of moet je dit ook met een bepaalde missie vrijspelen ?" Alvast bedankt voor het antwoorden !! Reageren
Hayte Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik ben al op dat middenste eiland en kan hem nog niet openen... maar bij Little Jacob kan ik ook geen wapens kopen....? Reageren
freestyla Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik heb gta 4 nog niet zo lang maar hoe verdien je wat extra geld naast de missies ?(taxi of vigilante missies lijken er niet meer in te zitten) taxi en vigilante kan wel.... taxi bij Roman na een paar missie's, dan moet je hem bellen, en voor vigilante moet je een politie auto jatten, op de computer van de politie gaan, en dan de 2de optie, geloof ik... zal dan mss wel kunnen maar k zit zover nog niet Bewerkt: 29 april 2008 door freestyla Reageren
danielb Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik ben al op dat middenste eiland en kan hem nog niet openen...maar bij Little Jacob kan ik ook geen wapens kopen....? ik ben nog niet eens zover dat ik die ontmoet heb maar het zou wel zo zijn dat je eerst beter met hem bevriend moet raken of na een bepaalde missie pas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.