Jump to content

Ice-cream


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb dit ook inderdaad gezien. Dit wagentje lijkt verdomd veel op de MR.Whoopee in Vice City.

Hier een afbeelding van MR. Whoopee @ Vice City.: Mr.%20Whoopee.png

De vergelijking komt nog op GTAForum.nl

Als ik het ijskarretje in IV nog een keer terug zie, maak ik er een foto van, en zet ik het in dit topic ;)

En dit heb ik dus gedaan ;) Ik heb de MR. Tasty gevonden. Dit is in Vice City de Mr. whoopee. ;)

In GTA IV heet het de MR. Tasty, hier een afbeelding:346kjep.jpg

Hier mee kun je wel degelijk zien dat ze de MR. Whoopee bedoelen. Kijk maar aan de zijkant. ;) Hier heb ik ook een foto van gemaakt, er staat namelijk op de MR. Whoopee van Vice City "Cherry Poppers", en dit is ook in GTA IV het geval. Ik heb er nog een foto van gemaakt : 6gbub6.jpg

Alles is het zelfde, alleen in IV is de wagen wat langer, en heet het de MR. Tasty.

In Vice City was het niet echt een Ice Cream, maar eerder een Drug Cream. Maar daarom lijken ze wel op elkaar.

Dus, vergelijk ze maar :puh: !!

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook inderdaad gezien. Dit wagentje lijkt verdomd veel op de MR.Whoopee in Vice City.

Hier een afbeelding van MR. Whoopee @ Vice City.: Mr.%20Whoopee.png

Swiggers :cya:

Dat is een Mr.Whoopee uit Vice City,en aan de achtergrond te zien,staat hij is San Andreas.. :puh:

Edit: Oeps,verkeerd gekeken..:puh:

Toch wel VC..

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook inderdaad gezien. Dit wagentje lijkt verdomd veel op de MR.Whoopee in Vice City.

Hier een afbeelding van MR. Whoopee @ Vice City.: Mr.%20Whoopee.png

De vergelijking komt nog op GTAForum.nl

Als ik het ijskarretje in IV nog een keer terug zie, maak ik er een foto van, en zet ik het in dit topic ;)

En dit heb ik dus gedaan ;) Ik heb de MR. Tasty gevonden. Dit is in Vice City de Mr. whoopee. ;)

In GTA IV heet het de MR. Tasty, hier een afbeelding:346kjep.jpg

Hier mee kun je wel degelijk zien dat ze de MR. Whoopee bedoelen. Kijk maar aan de zijkant. ;) Hier heb ik ook een foto van gemaakt, er staat namelijk op de MR. Whoopee van Vice City "Cherry Poppers", en dit is ook in GTA IV het geval. Ik heb er nog een foto van gemaakt : 6gbub6.jpg

Alles is het zelfde, alleen in IV is de wagen wat langer, en heet het de MR. Tasty.

In Vice City was het niet echt een Ice Cream, maar eerder een Drug Cream. Maar daarom lijken ze wel op elkaar.

Dus, vergelijk ze maar :puh: !!

Swiggers :cya:

Gelijk ook ff een easteregg cherry popper betekend ook ontmaagding of iets wat erop lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ice-creamwagen gezien. Het is anders van vorig. Er zijn 4 vorm van ijs op de dak van wagen. Meer zwaar dan vorig maar helaas kun je niet ijs verkopen.

Ik heb hem ook zien rijden.

Van heel dicht bij, ik was er tegen gebotst .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...