Jump to content

In andere stadsdelen komen en zes sterren wanted level! Wat is jouw politie-ervaring?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kom ik in andere stadsdelen?

Pak een auto en rijd over de metrobaan over de brug. Je zult nu in het metronetwerk van het volgende stadsdeel komen en een 6-sterren wanted level krijgen. Om uit het metronetwerk te komen zul je bij een metrostation uit je auto moeten stappen en naar boven moeten lopen.

Pas op: De eerste keer werd ik door een politieagent die bovenaan de trap stond door m'n kop geknald. Mokersvet! De tweede keer wist ik wat ik kon verwachten en sprintte ik meteen het metrostation uit. Alle wagens in de buurt waren geëvacueerd, politieagenten liepen overal en de kogels floten me om de oren. Megavet!

In andere stadsdelen vind je volgens mij andere voertuigen: ik kwam onder andere een Banshee tegen, die erg veel leek op een Dodge Viper. Na de auto gestart te hebben scheur ik weg, terwijl twee zwarte sedans met FBI agenten erin me inhalen, en worden m'n banden kapot geschoten: vlammen schieten van de velgen, ik rijd tegen een paal, vlieg door de voorruit en word neergeknald door de FBI-agenten.

Echt een aanrader om eens de politie op te zoeken, 6-sterren wanted level is ongelooflijk spannend: met een dikke sportwagen rondscheuren terwijl de drive-by-uitvoerende agenten je een flinke hagelbui cadeau geven: schitterend.

Misschien kunnen jullie in dit topic ook je politie-ervaringen posten. Jammer genoeg is er op de Ps3 geen mogelijkheid tot screens maken (alhoewel, foto's)..

Geplaatst: (bewerkt)

Het irritante is als ik politie achter me aan heb dat mijn auto best wel snel in de fik vliegt :duh:

Bewerkt: door igi0n

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...