Jump to content

bleeding out


thug

Recommended Posts

in de missie bleeding out moet je roman helpen het eerste deel kan ik.

maar dan moet je de auto achtervolgen dat gaat ook

maar dan stoppen ze en lopen die mannen weg maar ik weet niet langs ik moet gaan moet ik de gps blijven volgen

of moet ik er naartoe lopen.

pleaze iemand tips :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat die missie waar roman in elkaar geslagen wordt en dat de achtervolging naar de haven gaat.

Zoja, dan moe je met de trap, waar zijn auto staat, naar boven en dan kom je er, maar hij heeft een mes.

Link to comment
Delen op andere websites

Volg hem zolang mogelijk, als je de kans hebt, dan ga je schieten. Als dat niet lukt, dan ren je dichter naar hem toe, probeer dan nogmaals te schieten. Als hij op de grond ligt schiet je door, tot hij dood is. Dan heb je als het goed is de missie voltooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn auto (volgens mij een witte) staat recht vóór de trap. Gewoon omhoog lopen, komt alles wel goed denk ik. :)

Inderdaad, de trap leidt je naar een gebouw. Om een lang gevecht te voorkomen kan je hem gewoon van het gebouw af duwen, dat is erg simpel. Overigens staat deze missie ook al op Wikigta, namelijk hier. Met die uitleg red je het denk ik wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volg hem zolang mogelijk, als je de kans hebt, dan ga je schieten. Als dat niet lukt, dan ren je dichter naar hem toe, probeer dan nogmaals te schieten. Als hij op de grond ligt schiet je door, tot hij dood is. Dan heb je als het goed is de missie voltooid.

Je hoeft zelfs niet te schieten: Op den duur valt hij zelf en kan je kiezen of je hem laat leven of niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer ownde hij me met z'n mesje. De tweede keer reed ik hem plat met mn auto toen hij probeerde de trap op te lopen nadat hij uitgestapt was; gewoon met je auto die trap op karren, het is breed genoeg. Dus dat kan ook, er leiden immers meerdere wegen naar Rome.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

waar staat die trap want het is er zo donker soms dat je niets ziet

Ga naar het menu > Display en zet de Brightness, Contrast en Saturation hoger. Alles is nu duidelijker, dat maakt de game wel gemakkelijker. Overigens vind ik persoonlijk het beeld dan veel minder worden, maarja.. Dat is een keuze die je maakt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Volg hem zolang mogelijk, als je de kans hebt, dan ga je schieten. Als dat niet lukt, dan ren je dichter naar hem toe, probeer dan nogmaals te schieten. Als hij op de grond ligt schiet je door, tot hij dood is. Dan heb je als het goed is de missie voltooid.

Je hoeft zelfs niet te schieten: Op den duur valt hij zelf en kan je kiezen of je hem laat leven of niet ;)

Die gast die zelf valt is Ivan uit "Ivan the not so Terrible".
Link to comment
Delen op andere websites

ik gooie me werpmes en schoot hem daarna neer met mijn Pijp En Boog

Ook handig, moet je wel op hoofd mikken, krijg je leuke kutscene ^_^

Yeah Right.... en toen werd hij wakker :duh:

Die wapens heb je helemaal niet in GTA IV mattie :N

dus waarom geef je zulke antwoorden ?? Ach... eerlijk blijven is en blijft moeilijk als je jezelf steeds moet bewijzen :bonk:

Zo jammer weer dit soort reacties op serieuze vragen...

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...