thug Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 in de missie bleeding out moet je roman helpen het eerste deel kan ik. maar dan moet je de auto achtervolgen dat gaat ook maar dan stoppen ze en lopen die mannen weg maar ik weet niet langs ik moet gaan moet ik de gps blijven volgen of moet ik er naartoe lopen. pleaze iemand tips .
008443 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Is dat die missie waar roman in elkaar geslagen wordt en dat de achtervolging naar de haven gaat. Zoja, dan moe je met de trap, waar zijn auto staat, naar boven en dan kom je er, maar hij heeft een mes.
thug Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 waar staat die trap want het is er zo donker soms dat je niets ziet
Visser23 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Volg hem zolang mogelijk, als je de kans hebt, dan ga je schieten. Als dat niet lukt, dan ren je dichter naar hem toe, probeer dan nogmaals te schieten. Als hij op de grond ligt schiet je door, tot hij dood is. Dan heb je als het goed is de missie voltooid.
The Golden Fighter Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zijn auto (volgens mij een witte) staat recht vóór de trap. Gewoon omhoog lopen, komt alles wel goed denk ik.
M4X Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zijn auto (volgens mij een witte) staat recht vóór de trap. Gewoon omhoog lopen, komt alles wel goed denk ik. Inderdaad, de trap leidt je naar een gebouw. Om een lang gevecht te voorkomen kan je hem gewoon van het gebouw af duwen, dat is erg simpel. Overigens staat deze missie ook al op Wikigta, namelijk hier. Met die uitleg red je het denk ik wel
Jack-IV Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Volg hem zolang mogelijk, als je de kans hebt, dan ga je schieten. Als dat niet lukt, dan ren je dichter naar hem toe, probeer dan nogmaals te schieten. Als hij op de grond ligt schiet je door, tot hij dood is. Dan heb je als het goed is de missie voltooid. Je hoeft zelfs niet te schieten: Op den duur valt hij zelf en kan je kiezen of je hem laat leven of niet
santje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Trust my, schiet maar gewoon zorgt voor mooie cutscene
NilsHolgersson Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) De eerste keer ownde hij me met z'n mesje. De tweede keer reed ik hem plat met mn auto toen hij probeerde de trap op te lopen nadat hij uitgestapt was; gewoon met je auto die trap op karren, het is breed genoeg. Dus dat kan ook, er leiden immers meerdere wegen naar Rome. Bewerkt: 29 april 2008 door NilsHolgersson
Dutchy3010 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 waar staat die trap want het is er zo donker soms dat je niets ziet Ga naar het menu > Display en zet de Brightness, Contrast en Saturation hoger. Alles is nu duidelijker, dat maakt de game wel gemakkelijker. Overigens vind ik persoonlijk het beeld dan veel minder worden, maarja.. Dat is een keuze die je maakt.
thug Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) sinds gisteren uitgespeeld thanks iedereen Bewerkt: 1 mei 2008 door thug
Mavkeezz Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Volg hem zolang mogelijk, als je de kans hebt, dan ga je schieten. Als dat niet lukt, dan ren je dichter naar hem toe, probeer dan nogmaals te schieten. Als hij op de grond ligt schiet je door, tot hij dood is. Dan heb je als het goed is de missie voltooid. Je hoeft zelfs niet te schieten: Op den duur valt hij zelf en kan je kiezen of je hem laat leven of niet Die gast die zelf valt is Ivan uit "Ivan the not so Terrible".
Lil-Jacob Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik gooie me werpmes en schoot hem daarna neer met mijn Pijp En Boog Ook handig, moet je wel op hoofd mikken, krijg je leuke kutscene
LangeDraak Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) ik gooie me werpmes en schoot hem daarna neer met mijn Pijp En BoogOok handig, moet je wel op hoofd mikken, krijg je leuke kutscene Yeah Right.... en toen werd hij wakker Die wapens heb je helemaal niet in GTA IV mattie dus waarom geef je zulke antwoorden ?? Ach... eerlijk blijven is en blijft moeilijk als je jezelf steeds moet bewijzen Zo jammer weer dit soort reacties op serieuze vragen... Bewerkt: 3 november 2008 door LangeDraak
Dutchy3010 Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Let voortaan even op de datum van het topic, svp.
Recommended Posts