Smacajoni Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hey, ik heb een nieuwe easter egg in GTA IV gevonden. ik heb GTA IV zelf niet eens, maar ik heb het gevonden in een review. hier is de video http://www.youtube.com/watch?v=bW3vt5BXtzw Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Dit was al bekend en daar is een easter egg forum voor he Reageren
Smacajoni Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Dit was al bekend en daar is een easter egg forum voor he Oops, srry, thanks voor info. Reageren
hanff Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 op tv heb je een tekenfilmserie "Republican space rangers" en die lui vliegen in een ruimteschip in de vorm van een piemel inclusief ballen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Op het 2e eiland, in central park staat ook een monument van een overleden iemand. Dat beeld lijkt ook op een geslachtsdeel. Reageren
Doever Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Op het 2e eiland, in central park staat ook een monument van een overleden iemand. Dat beeld lijkt ook op een geslachtsdeel. tot nu toe was alles wat hier was mij al opgevallen of wist ik al. maar deze neej.. wat heeft rockstar toch met gelsachtsdelen . Reageren
js007 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dit was al bekend, en er staat een groot model op et dak van de bowlingbaan. Reageren
maniacmella Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 voordat niko zn eerste huis uitloopt rechts van de deur bij al die graffiti staat :remember tommie,still my hero(tommie uit vice-city) Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 hoe kan JIJ de EE ontdekt hebben terwijl iemand anders dat filmpje op youtube zet. en je hebt gta iv niet eens. maarja, was bij mij al bekend, toch leuk gevonden Reageren
Hayte Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) hoe kan JIJ de EE ontdekt hebben terwijl iemand anders dat filmpje op youtube zet. en je hebt gta iv niet eens. maarja, was bij mij al bekend, toch leuk gevonden hij heeft hem ontdekt op youtube hij zegt niet WAAR hij hem ontdekt heeft oh ja wacht zegt hij wel, bij z'n eerste post... Bewerkt: 22 juni 2008 door Hayte Reageren
delano08 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 op tv heb je een tekenfilmserie "Republican space rangers" en die lui vliegen in een ruimteschip in de vorm van een piemel inclusief ballen. heb die tekenfilm paar dagen geleden ook zien best wel grappig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.