[.nl]ntjoo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vind het uitgaan met Roman en Michelle echt heel gaaf! Maar ik ben met die Michelle al zoveel gaan daten, omdat ik wil zien wat er gebeurt? Maar wát gebeurt er? Want dat daten wordt na een tijdje ook saai... Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nouja, na een aantal procenten krijg je beloningen. In het begin kan je alleen zoenen, daarna als je verder bent, kan je neuken (ik weet niet een andere worod hier voor ) Waarschijnlijk krijg je bij de 100% ook een mooie beloning, ik zou zeggen: Ga er maar snel heen, dan kom je erachter Reageren
.Exorcist Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Nouja, na een aantal procenten krijg je beloningen. In het begin kan je alleen zoenen, daarna als je verder bent, kan je neuken Geslachtsgemeenschap hebben (ik weet niet een andere worod hier voor )Waarschijnlijk krijg je bij de 100% ook een mooie beloning, ik zou zeggen: Ga er maar snel heen, dan kom je erachter Agja waar een woordenboek al wel niet goed voor is. Bewerkt: 29 april 2008 door .Exorcist Reageren
[.nl]ntjoo Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Nouja, na een aantal procenten krijg je beloningen. In het begin kan je alleen zoenen, daarna als je verder bent, kan je neuken (ik weet niet een andere worod hier voor ) Waarschijnlijk krijg je bij de 100% ook een mooie beloning, ik zou zeggen: Ga er maar snel heen, dan kom je erachter Ik heb al geslachtgemeenschap( ) met haar gehad, en volgens mij ben ik ook op 100% maar er gebeurt niks... Reageren
strandpop Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) later in het verhaal blijkt ze een cop te zijn!![/font] sorry voor diegene die het niet wilde weten Bewerkt: 2 mei 2008 door Lantyz spoilertag toegevoegd Reageren
Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Je kan natuurlijk ook andere mensen zoeken om te gaan date. Dit is erg simpel ga naar het internet cafe en ga naar het internet. Dan zie je gelijk rechts iets over liefde. Klik daarop en je kan dates uitzoeken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Eventjes om te zeggen, maar zodra je op de 100% komt kan je inderdaad liefde bedrijven (), zelfs al vroeger. Maar je ziet niets. Het is ongeveer zoals bij San Andreas (zonder Hot Coffee mod). Je ziet dus gewoon haar appartement en je hoort enkele geluiden. Het is trouwens heel snel gedaan, 5 secondjes aan geluiden. Meer krijg je niet ... Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het heeft wel degelijk nut om je vriendinnen (en andere contacten) regelmatig te zien, want dan kan je (voor de Xbox360 tenminste) een achievement unlocken. Als je alle contacten (aan het einde van de storyline) boven de 90% procent hebt, krijg je een bonus van 20G (gamerpoints). Greetz Reageren
thug Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Het heeft wel degelijk nut om je vriendinnen (en andere contacten) regelmatig te zien, want dan kan je (voor de Xbox360 tenminste) een achievement unlocken. Als je alle contacten (aan het einde van de storyline) boven de 90% procent hebt, krijg je een bonus van 20G (gamerpoints).Greetz wat krijg je dan voor de ps3 versie? Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 wat krijg je dan voor de ps3 versie? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er geen 'achievements' voor de PS3, dus dan is het best zinloos... Maar misschien heeft Rockstar daar wat op bedacht, maar dat weet ik niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.