nick5556 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hey, ik krijg zeer binnenkort een eigen webserver, maar kan ik daarover mijn samp server laten draaien zodat hij altijd onnline is?? dat wassum Reageren
Juwayri Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat zul je dan met je host moeten overleggen. Het zal vast wel mogelijk zijn onder een kleine vergoeding. Reageren
nick5556 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hmmmm, ik denk dat ik de host ga worden voor mensen, dus dan ben ik de host... Maar hoe kan ik dat dan doen? Reageren
RealNL Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dus je krijgt je eigen server in huis? Gewoon SA:MP Files erop zetten... En dan runnen.... moet je denk wel lunix hebben want meeste server hebben lunix Reageren
WackoX Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Dus je krijgt je eigen server in huis?Gewoon SA:MP Files erop zetten... En dan runnen.... moet je denk wel lunix hebben want meeste server hebben lunix Ten 1e het is 'linux' en geen 'lunix' Ten 2e je kan ook gewoon op een windows server draaien hoor Reageren
nick5556 Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dus ik moet heel me map samp(waar pawno enzo ook inzit) naar me webserver uploaden, en dan gewoon aanzetten. Maar hoe zet je het dan aan? (ik wil eerst voldoende weten) Reageren
Thinkie Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Dus ik moet heel me map samp(waar pawno enzo ook inzit) naar me webserver uploaden, en dan gewoon aanzetten. Maar hoe zet je het dan aan? (ik wil eerst voldoende weten) Mag ik je een tip geven Leer eerst HOE je een server opstart etc.. vraag tips aan oa mabako ofzo die veel verstand ervan hebben en weet je zeker dat je een hosting service wil beginnen? denk hier eerst over na want je moet investeren want je moet site kopen (meestal .nl) je moet de kosten van je webservice betalen, etc etc als je eerst dingen leert dan kan je beter dermee omgaan enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.