Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Na een tijdje verschijnt er zomaar een icoon op je map met een poppetje. Die wordt aangeven als een vriend. In het begin krijg je zomaar geld van hem. Even later kun je missies bij hem doen. Heeft iedereen dit al gehad want ik vond het nogal een beetje raar in het begin. Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ja, ik heb dit ook gehad. Vond het nogal vaag, want Niko noemt die gast een Dickhead En dan zomaar 100 dollar krijgen! Het valt mij trouwens op dat je heel weinig geld verdiend voor missie's... Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ja, ik heb dit ook gehad. Vond het nogal vaag, want Niko noemt die gast een Dickhead En dan zomaar 100 dollar krijgen!Het valt mij trouwens op dat je heel weinig geld verdiend voor missie's... Bij die kale gast verdien je veel geld 3 - 4000+ ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.