Jump to content

met je eerste date naar bed gaan?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik dacht dat als je je date ofzo in bed kreeg dat ze het lieten zien met beelden en alles maar dit is helaas niet het geval wel spijtig eigenlijk want zou wel grappig zijn,mss dat het later in het spel nog voorkomt.

Geplaatst:
Ik snap het doel van dit topic niet :N

Kan je mij een hand geven, te veel oversekste pubers hier.

Geplaatst:

waarom niet is toch maar gewoon een vraag eh als je niks kunt antwoorden moet je ook niks in dit topic zetten.

Geplaatst:

waarom niet is toch maar gewoon een vraag eh als je niks kunt antwoorden moet je ook niks in dit topic zetten.

ik kan geen vraag ontdekken..

Geplaatst:

euhm ben er al 26 dus van puber zal er al nietmeer veel sprake zijn eh en seks kom ik al zeker nie tekort daar zorgt mijn vriendin wel voor ^_^ het zou alleen grappig zijn als ze het gewoon allemaal lieten zien meer niet.

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan geen vraag ontdekken..

Neej idd, misschien is het :schater:zijn double account :schater:

EDIT: Had niet naar de naam gekeken laat maar zitten.

Ontopic, wat kan jouw het nou schelen.

Bewerkt: door KronicSmoker187
Geplaatst:

Met een Amerikaans spel zul je immer tevergeefs wachten op sex in een game. Het land zit wat merkwaardig in elkaar omdat extreem geweld helemaal prima is maar een blote borst even niet. Wellicht, maar da's voor de modders om uit te zoeken, zit er "verborgen" wel weer het een en ander in, maar voorderest zal het weer amerikaans puriteins keurig zijn denk ik :7

Geplaatst:

euhm ben er al 26 dus van puber zal er al nietmeer veel sprake zijn eh en seks kom ik al zeker nie tekort daar zorgt mijn vriendin wel voor ^_^ het zou alleen grappig zijn als ze het gewoon allemaal lieten zien meer niet.

Je bent 6 zul je bedoelen. Vanaf je 18e begin je toch wel met leestekens;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...