steintje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 denken jullie dat ik morgen gta iv nog kan kopen omdat het zo,n grote hype is? ik woon trouwens in hardenberg. daar hebben ze intertoys, dixons,music store en bruna. waar kan ik het spel het best kopen. Reageren
danielb Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 zijn de winkels open op koninginnedag? maar dannog denk ik dat ze al op zijn. vrijdag en zaterdag komen nieuwe ladingen naar nederland dacht ik Reageren
steintje Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 zijn de winkels open op koninginnedag? maar dannog denk ik dat ze al op zijn. vrijdag en zaterdag komen nieuwe ladingen naar nederland dacht ik ja in deze stad is morgen de winkels open.(langer zelfs). Reageren
M4X Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik zou eerst even bij Intertoys of Dixons kijken, ik denk dat de kans groot is dat ze hem daar nog hebben liggen. Met een beetje geluk hebben ze vast nog wel een paar exemplaren, en anders zul je even geduld moeten hebben, of je kan hem via internet bestellen. Op Bol.com bespaar je ook nog eens 10 euro, en als het goed is krijg je hem binnen een paar werkdagen door de brievenbus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.