boas Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Wat vind jij de leukste cutscene (filmpje tussendoor waar je geen controle hebt ove Tommy waar bijv. een missie wordt uitgelegd) Mijn favoriet is de cutscene na de missie rub out waar Lance zegt ''Say goodnight mister Diaz'' voordat ze Ricardo Diaz door zijn kop knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 ik vind de cutcene van de laatste missie het leukt, als die begint. Dan begint Sonny meteen debiel te doen en dan begint Tommy hem cool uit de dagen. Echt zalig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik vind het grootste deel van The Party leuk, dan worden zowat alle criminelen op een lollige manier voorgesteld. En Tommy's reactie in de volgende missie,"there are more criminals in this town than in prison" is ook erg grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Ik weet niet van welke missie maar dat diaz z'n tv kapot schopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 die cutscene waar hij Lance ontmoet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Die cutscene in de missie 'Keep your fiends close' waarin Ken zegt: "I love fish. I love fish as a pet in a bowl or as food on my plate. But as wutch as I love them, I dont wanna sleep whit them!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Haha ja da's zo'n typische Rosenberg uitspraak, zoals in San Andreas "They gonna fit me with some cement shoes or splatter my brain on the wall...my beautiful wall..." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Haha ja da's zo'n typische Rosenberg uitspraak, zoals in San Andreas "They gonna fit me with some cement shoes or splatter my brain on the wall...my beautiful wall..." Kan dit niet beter een topic worden in het SA-subforum? SA heeft veel meer (spectaculaire/leuke) cutscene's. :S Maarja: Mijn leukste VC cutscenes zijn alle scene's waar Ken Rosenberg in voor komt. Bewerkt: 9 mei 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 SA,SA,Sa altijd weer Sa. Ik vind het wel grappig als Tommy Caufman Cabs overneemt. 't is de zoveelste keer dat het bedrijf wordt overgenomen en dat ie zegt dat er voor de eerste keer geen gang de invloed heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
portu7112 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 de cutscene waar Diaz z'n videospeler kapot schiet waarna hij zegt "you plastic crap" blijkt dat de stekker ni in stak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Mag ook het begin van de story line? Met de helikopter en het geld en dat die kerel wordt dood geschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Waar Diaz in wordt vermoord,en voor dattie wordt vermoord er word gezegd: 'Say Goodnight,mister Diaz' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Zeker weten de cutscene waarin Diaz zijn videospeler kapotschiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Geen idee, ik spoel alles door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
globekiller Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Zeker mr diaz met zijn grote praatjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.