Jump to content

leukste cutscene

boas

Recommended Posts

Wat vind jij de leukste cutscene (filmpje tussendoor waar je geen controle hebt ove Tommy waar bijv. een missie wordt uitgelegd)

Mijn favoriet is de cutscene na de missie rub out waar Lance zegt ''Say goodnight mister Diaz'' voordat ze Ricardo Diaz door zijn kop knallen.

Delen op andere websites

Ik vind het grootste deel van The Party leuk, dan worden zowat alle criminelen op een lollige manier voorgesteld.

En Tommy's reactie in de volgende missie,"there are more criminals in this town than in prison" is ook erg grappig :7

Delen op andere websites

Die cutscene in de missie 'Keep your fiends close' waarin Ken zegt: "I love fish. I love fish as a pet in a bowl or as food on my plate. But as wutch as I love them, I dont wanna sleep whit them!"

Delen op andere websites

Haha ja da's zo'n typische Rosenberg uitspraak, zoals in San Andreas "They gonna fit me with some cement shoes or splatter my brain on the wall...my beautiful wall..." :schater:

Delen op andere websites

Haha ja da's zo'n typische Rosenberg uitspraak, zoals in San Andreas "They gonna fit me with some cement shoes or splatter my brain on the wall...my beautiful wall..." :schater:

Kan dit niet beter een topic worden in het SA-subforum? :bonk:

SA heeft veel meer (spectaculaire/leuke) cutscene's. :S

Maarja: Mijn leukste VC cutscenes zijn alle scene's waar Ken Rosenberg in voor komt. _O_

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

SA,SA,Sa altijd weer Sa.

Ik vind het wel grappig als Tommy Caufman Cabs overneemt. 't is de zoveelste keer dat het bedrijf wordt overgenomen en dat ie zegt dat er voor de eerste keer geen gang de invloed heeft :puh:

Delen op andere websites

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...