ZUMZUM Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ricardo Diaz die zijn recorder kapotschiet, omdat de stekker er niet in zit. Daarna die van Ricardo Diaz als hij zijn TV kapot schopt. Daarna die van Ricardo Diaz als hij de kostbare ming vaas op de grond gooit Daarna die van als je Ice Cream Factory koopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 eind scene van rub outwaar diaz in dood gaat dat je zo de pistolen op hem richten en dat je dan op eens dat huis heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danny13091994 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Die cutscene in de missie 'Keep your fiends close' waarin Ken zegt: "I love fish. I love fish as a pet in a bowl or as food on my plate. But as wutch as I love them, I dont wanna sleep whit them!" Helemaal met eens Warrock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 De laatste cutscéne! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 "...Tapir snout?" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Ik vind die cutscene wel grappig dat die Diaz paardenrace zit te kijken en dan dat paard zit uitschelden en uiteindelijk ze tv sloopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 De cutscene waarin Diaz zijn TV kapot schopt en er ineens dat de stekker er niet blijkt in te zitten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 De cutscene waarin Diaz zijn TV kapot schopt en er ineens dat de stekker er niet blijkt in te zitten . nu haal je er 2 door elkaar: hij trapt zijn tv kapot omdat er een paard verloren heeft, en hij schiet zn video recororder kapot omdat zn lievelingsband er niet uit kwam; de stekker zat er niet in, ik vind die dat Ken wakker schrikt omdat tommy de deur dichtsmijt wel vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 De cutscene waarin Diaz zijn TV kapot schopt en er ineens dat de stekker er niet blijkt in te zitten . nu haal je er 2 door elkaar: hij trapt zijn tv kapot omdat er een paard verloren heeft, en hij schiet zn video recororder kapot omdat zn lievelingsband er niet uit kwam; de stekker zat er niet in, ik vind die dat Ken wakker schrikt omdat tommy de deur dichtsmijt wel vet. Jah die is ook erg leuk:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 De cutscene waarin Diaz zijn TV kapot schopt en er ineens dat de stekker er niet blijkt in te zitten . nu haal je er 2 door elkaar: hij trapt zijn tv kapot omdat er een paard verloren heeft, en hij schiet zn video recororder kapot omdat zn lievelingsband er niet uit kwam; de stekker zat er niet in, ik vind die dat Ken wakker schrikt omdat tommy de deur dichtsmijt wel vet. Jah die is ook erg leuk:p inderdaat die is ook wel cool ik weet eigenlijk niet welke ik het leukste vindt die van de laatste missie (keep your friends close) is ook wel cool dat nace de verkeerde kant kiest (hij was toch al zon rare met zijn witte kleren en auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 De laatste missie vond ik het wreedst, dat Tommy daar zo op die trap zit met z'n M4 na het hoofd van de Forelli family omgelegd te hebben. En als hij en Ken elkaar omarmen en een mooie toekomst tegemoet zien, echt zo met dat heerlijke VC deuntje erachter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 daar ben ik het helemaal mee eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
donaldduckjebroekisstuk Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Dat van diaz en zijn video vond ik ook erg grappig, maar ik zag alleen het filmpje, want bij mij zit in de cutscenes geen geluid. Dat zal wel komen omdat ik hem gedownload heb. P.S. weet iemand hoe je ondertiteling aan zet ? Op youtube zag ik dat er ondertiteling bijzat (wel engelse, geen mod voor nederlands ondertiteld ofzo) laat maar van die ondertiteling ik had niet goed gekeken bij opties Bewerkt: 1 augustus 2008 door donaldduckjebroekisstuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.