Jump to content

leukste cutscene

boas

Recommended Posts

Ricardo Diaz die zijn recorder kapotschiet, omdat de stekker er niet in zit.

Daarna die van Ricardo Diaz als hij zijn TV kapot schopt.

Daarna die van Ricardo Diaz als hij de kostbare ming vaas op de grond gooit

Daarna die van als je Ice Cream Factory koopt.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Die cutscene in de missie 'Keep your fiends close' waarin Ken zegt: "I love fish. I love fish as a pet in a bowl or as food on my plate. But as wutch as I love them, I dont wanna sleep whit them!"

Helemaal met eens Warrock

Delen op andere websites

• 3 weken later...
De cutscene waarin Diaz zijn TV kapot schopt en er ineens dat de stekker er niet blijkt in te zitten :schater: .

nu haal je er 2 door elkaar: hij trapt zijn tv kapot omdat er een paard verloren heeft, en hij schiet zn video recororder kapot omdat zn lievelingsband er niet uit kwam; de stekker zat er niet in, ik vind die dat Ken wakker schrikt omdat tommy de deur dichtsmijt wel vet.

Delen op andere websites

De cutscene waarin Diaz zijn TV kapot schopt en er ineens dat de stekker er niet blijkt in te zitten :schater: .

nu haal je er 2 door elkaar: hij trapt zijn tv kapot omdat er een paard verloren heeft, en hij schiet zn video recororder kapot omdat zn lievelingsband er niet uit kwam; de stekker zat er niet in, ik vind die dat Ken wakker schrikt omdat tommy de deur dichtsmijt wel vet.

Jah die is ook erg leuk:p

Delen op andere websites

Jah die is ook erg leuk:p

inderdaat die is ook wel cool ik weet eigenlijk niet welke ik het leukste vindt die van de laatste missie (keep your friends close) is ook wel cool dat nace de verkeerde kant kiest :sigaar:

(hij was toch al zon rare met zijn witte kleren en auto

Delen op andere websites

De laatste missie vond ik het wreedst, dat Tommy daar zo op die trap zit met z'n M4 na het hoofd van de Forelli family omgelegd te hebben. En als hij en Ken elkaar omarmen en een mooie toekomst tegemoet zien, echt zo met dat heerlijke VC deuntje erachter :D

Delen op andere websites

Dat van diaz en zijn video vond ik ook erg grappig, maar ik zag alleen het filmpje, want bij mij zit in de cutscenes geen geluid.

Dat zal wel komen omdat ik hem gedownload heb.

P.S. weet iemand hoe je ondertiteling aan zet ?

Op youtube zag ik dat er ondertiteling bijzat (wel engelse, geen mod voor nederlands ondertiteld ofzo)

laat maar van die ondertiteling ik had niet goed gekeken bij opties

Bewerkt: door donaldduckjebroekisstuk
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...