ScarPacino Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Kan je en truck(vrachtwagen) aan een trailer(oplegger) koppelen ja? hoe dan? Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb het wel geprobeerd ( Bij het Tankstation ) maar bij mij lukte het niet. Misschien had ik iets verkeerd gedaan, maar dat denk ik niet. Ik had het van alle kanten geprobeerd. Misschien dat je bij andere Trailers het wel kan. Ik weet het niet Swiggers Reageren
pinopower Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hey kon wel bij gta sa. Lijkt me sterk dat R* het heeft weggelaten maar je weet nooit. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Hey kon wel bij gta sa. Lijkt me sterk dat R* het heeft weggelaten maar je weet nooit. Ja omdat het ook bij gta sa ging, daarom vroeg ik het ook. ik heb het net ook op IV geprobeert, maar het lukt niet of ik doe iets fout. Bewerkt: 29 april 2008 door ScarPacino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.