Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Hallo, Ik ben nu bezig met wapens en andere dingen te zoeken. Ik heb nu al handgranaten gevonden en ik zal er een kaartje van maken van waar deze liggen. Zin om mee te gaan zoeken of heb je al wat gevonden laat het hier dan weten. Zo kunnen we ook WikiGTA helpen. Bewerkt: 29 april 2008 door Only GrandTheftAuto Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik wil wel helpen,maar ik weet niet precies hoe je kaartjes zet op Gtaforum :$..Weet iemand misschien hoe dat kan?.zoja,dan wil ik graag hepen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik wil wel helpen,maar ik weet niet precies hoe je kaartjes zet op Gtaforum :$..Weet iemand misschien hoe dat kan?.zoja,dan wil ik graag hepen Gewoon als bijlagen toevoegen Reageren
Alchemy Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 koop gewoon een strategy guide bij de MM bijvoorbeeld dan hoef je niet meer te zoeken. staat alles netjes achterin op een mooie grote kaart, alle collectables uniqe stunt jumps flying rats etc etc.. Reageren
PS3-Busy Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ga in de game zelf naar een tw@ internetcafe, typ in de ingame browser "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" en daar krijg je maps met wapens, de fameuze "pigeons", ed. Handig Reageren
bennie-b Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 dan ga ik eens ff internetten dan thnx Reageren
Nissan Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 @hierboven: heey sukkel je quote je eigen post >>> Door SummerBase: Kan het niet wat vriendelijker? <<< OnTopic: Ik heb de stratigy guide dus ik kan zomaar ff alles aanwijzen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.