Jump to content

Grand Theft Auto IV Disc Unreadable


Zola

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik heb vandaag overdag gewoon Grand Theft Auto kunnen spelen(xbox360), zonder problemen

Nadat ik terugkwam van voetbal wou ik het weer ffies spelen.

Nu krijg ik al 20x achterelkaar het probleem: "Disc Unreadable".

Steeds is dit probleem bij het introfilmpje op hetzelfde moment.

Bij andere spellen heb ik hier nog nooit last van gehad.

Wat kan ik doen en waar kan het aan liggen?

Grand Theft Auto IV Locking Up on PS3 and 360

Earlier Kotaku reported that Grand Theft Auto IV was locking up right at the first cutscene. Now they have gotten a follow up reply from Rockstar's support team:

"The man told me that the problem is apparently only effecting the 60 GB version of the Playstation 3, but that it didn't matter than my particular console was a launch console. He said the problem is not across the board for the 60GB PS3s but rather only impacts some, so their tech folks are working around the clock to try and figure out what is causing the issue."

Apparently, the 360 version is having the exact same problem, and nobody knows what to do about it. There are some methods to try to fix the issue, but so far none have been confirmed to work. Rockstar's Support feels terrible for the lockup and they are working hard to find a solution once they find the root error. We will provide an update on this when it becomes available.

Bewerkt: door Zola
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gister gewoon zonder probleem kunnen spelen op de Xbox 360 geen probleem

ik ook, een keertje zei hij disc unreadable maar dat kwam omdat ik zo'n 7 uur achter elkaar had gespeeld en daar kan zo'n xbox niet tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is erover heb gelezen:

Rockstar heeft oplossing voor PS3 lockup:

Wat je moet doen is de installatie bestanden van GTAIV op je HD helemaal wissen. Vervolgens startje de installatie opnieuw (ja ook die 5 min install bij het begin). Dus helemaal leeg maken en vervolgens opnieuw installeren. Volgens Rockstar, kan het even misgaan met installeren in het begin. Ik heb met mijn PS3 nergens last van tot nu toe, geen lockups, freezes of wat dan ook.* Klopt even af*

Succes in ieder geval :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is erover heb gelezen:

Rockstar heeft oplossing voor PS3 lockup:

Wat je moet doen is de installatie bestanden van GTAIV op je HD helemaal wissen. Vervolgens startje de installatie opnieuw (ja ook die 5 min install bij het begin). Dus helemaal leeg maken en vervolgens opnieuw installeren. Volgens Rockstar, kan het even misgaan met installeren in het begin. Ik heb met mijn PS3 nergens last van tot nu toe, geen lockups, freezes of wat dan ook.* Klopt even af*

Succes in ieder geval :tu:

Zie dit topic:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry964027

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...