Jump to content

Vastgelopen


gta-vct

Recommended Posts

gebeurt wel altijd bij de ps3 valt me op. kunnen wij xbox bezitters ook eens de ps3 afkraken :7

Maar dan komen die domme fanboys weer, zowel fanboys van PS3 en X360.

En tevens, als de PS3-fans de X360 gaan uitlachen omdat ze zo vaak kapot gaan, dan kunnen ze blijven lachen, want die dingen lijken ervoor gemaakt te zijn.

Ik ben X360-Haterboy, en heb zelf een X360 die twee keer kapot is gegaan.

Edit, @ hierboven, natuurlijk moet je GTA 4 kopen, niet iedereen heeft er last van.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

gebeurt wel altijd bij de ps3 valt me op. kunnen wij xbox bezitters ook eens de ps3 afkraken :7

moet jij niet even heel snel de krassen op je dvd nachecken?

360 fanboy :D

ik heb ps3 nergens lastvan met gta. ga nu weer spelen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog 2 dingen gevonden die zoude kunnen werken:

1. Als hij freezed druk meerdere malen op de PS knop als het goed is zou volgens hun dan toch het menu komen van controllers e.d. als je dan weer terug gaat zou hij weer verder moeten gaan (zelf nog niet getest)

Dit is iig handig als je in een missie zit of net gehaald hebt als het werkt dan

2. Internet verbinding uitschakelen, ook dit heb ik nog niet getest iemand was het opgevallen dat het bij hem gebeurde na dat hij de internet verbinding had ingeschakeld, weet niet of het werkt maar wel het proberen waard denk ik, lost niks op verder maar misschien komen we achter een antwoord zodat het opgelost kan worden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben er net acther gekomen dat het nu koninginnedag is.

ff on topic blijven hier :N

ik heb nog 2 dingen gevonden die zoude kunnen werken:

1. Als hij freezed druk meerdere malen op de PS knop als het goed is zou volgens hun dan toch het menu komen van controllers e.d. als je dan weer terug gaat zou hij weer verder moeten gaan (zelf nog niet getest)

Dit is iig handig als je in een missie zit of net gehaald hebt als het werkt dan

2. Internet verbinding uitschakelen, ook dit heb ik nog niet getest iemand was het opgevallen dat het bij hem gebeurde na dat hij de internet verbinding had ingeschakeld, weet niet of het werkt maar wel het proberen waard denk ik, lost niks op verder maar misschien komen we achter een antwoord zodat het opgelost kan worden ;)

Bewerkt: door gta-vct
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...