DiveR D Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb het pak maar ik heb nog een stropdas nodig weet iemand waar je die kan halen Reageren
Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Een stropdas is ene kleding stuk. Dus als je al een stropdas kan dragen. Neem ik aand at je die gewoon in een kleding winkel kan kopen. Let wel op dat je zoiets in de duurdere kleding winkels moet kopen, want in een van de eerste kleding winkels zal het niet liggen. Edit: Ik ben net naar zo'n dure winkel gegaan, maar daar zach ik geen losse stropdassen liggen. Dus heb ik een pak voor 1000 gekocht dan heb je: een broek, stropdas en overhemd. Bewerkt: 30 april 2008 door Rullez Reageren
DiveR D Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hoe heet dat pak want ik kan dat pak niet vinden man. zit je in de winkel pegasus ( ofzo iets) Reageren
Rullez Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 hoe heet dat pak want ik kan dat pak niet vinden man.zit je in de winkel pegasus ( ofzo iets) Ja in die winkel hij hangt achter in de winkeel voor $1000 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Heb geen zin om apart topic te maken, het middelste eiland heb ik inmiddels vrij gespeeld. Daar heb je 3 kledingwinkels, maar in welke kun je een net pak kopen? Die bovenste, middelste of onderste? Reageren
DeKale Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Heb geen zin om apart topic te maken, het middelste eiland heb ik inmiddels vrij gespeeld. Daar heb je 3 kledingwinkels, maar in welke kun je een net pak kopen? Die bovenste, middelste of onderste? Onderste 2. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ja ik had hem al, maarre dankje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.